Leuke tutorial. En misschien ook leuk om er bij te zetten, dat (voor de eerste foto) een bewerkprogramma niet eens noodzakelijk is. Omdat je de flare in de foto ook tijdens het fotograferen met tegenlicht kunt krijgen
Zijn er ook mensen die weten hoe je zo'n kleurverloop in PSP kunt gebruiken? Krijg het maar niet voor elkaar, en vind het toch zoo prachtig uitzien op die eerste foto wat hier staat!! en die glitters zijn ook echt super
Dan moet je rechts in je kleurenpalet een verloop selecteren, dan een nieuwe laag vullen met je verloop en een beetje met je dekking spelen
Dat weet ik dan weer wel
Marit
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-13 20:56
Femke schreef:
Leuke tutorial. En misschien ook leuk om er bij te zetten, dat (voor de eerste foto) een bewerkprogramma niet eens noodzakelijk is. Omdat je de flare in de foto ook tijdens het fotograferen met tegenlicht kunt krijgen
Dat kan sowieso. Ik vertelde daarom ook 'extra lensflare'
Mijn poging.. Foto was niet helemaal 100% geschikt hiervoor vind ik, maar wel even het beste wat ik tot m'n beschikking had oeioei fijn dat verkleinen bij het uploaden. not. Trouwens niet met photoshop gedaan maar met Gimp
Ik heb ook even zitten knutselen... Ik ga zeker een aantal foto's maken van de week waar dit goed mee te doen is. Heel erg leuk!
Joey
Geplaatst: 16-06-13 18:02
Hellup Marit Hij doet het niet! Die verlooplagen, hoe doe je die zegmaar toevoegen? Heb het al helemaal aangeklikt, nieuwe laag etc, maar hij wilt niet erbij doen, bij mijn foto.