Gisteren even met paraplu geprobeerd rond zonsondergang, maar je verliest teveel licht om het effect te hebben wat ik wel op het strand had. En losse opzetflitser is veel minder eng dan grote witte paraplu.
Richard, heb je hier al eens naar gekeken? Dan zou je de flitser op statief kunnen zetten. Het setje werkt prima! Yongnuo RF-603/C1
JAZZ4ff
Geplaatst: 15-06-13 22:04
Mabotje schreef:
Richard, heb je hier al eens naar gekeken? Dan zou je de flitser op statief kunnen zetten. Het setje werkt prima! Yongnuo RF-603/C1
Richard gebruik PocketWizards TT5.
Bagheera_206
Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-13 22:07
Richard gebruikt inderdaad zaktovenarij om off-shoe te flitsen.
BounceBabe
Geplaatst: 16-06-13 11:57
Afgezien van de enorme schaduw op de schimmel, vind ik het effect toch leuk. Je staat op het strand, maar de overmate aan flitssterkte doet je denken dat het paard toch niet op het strand staat. Best een grappig gezicht.
Voor de rest springt de eerste foto er voor mij uit. De rest doet mij niet zo veel.
Mabotje
Geplaatst: 16-06-13 15:32
Ben straks ook eens ff bezig geweest Richard, maar ik snap er geen r..t van Ben ook nog nooit echt bezig geweest met mijn flitser off-shoe. Had de flitser op M-stand staan (camera trouwens ook), maar ik kan van beide apart het diafragma instellen dan. Hield de camera gewoon op F2.8 en wat ik dan niet snapte is dat ik juist met een kleiner diafragma op de flitser veel meer licht kreeg? Zal allemaal wel logisch zijn, maar nogmaals, heb er nog nooit iets mee gedaan. Uit het boekje kom ik geen wijs, dat is zo ingewikkeld uitgelegd allemaal...
JAZZ4ff
Geplaatst: 17-06-13 21:02
PW.TT5 gesneuveld. Tegen de velle zon is de 600EX-RT niet op gewassen, moest er 2 gebruiken om de zware schaduwen te temperen.