Ik vind ze gaaf geworden! Juist de bewerking vind ik het 'afmaken', het ene model is wat sterker dan het andere model, maar al met al zijn het wel de perfecte plaatjes geworden en al helemaal als je kijkt naar het feit dat dit je eerste keer modelfotografie is! Foto 13 heb ik niks mee, te simpel, uitdrukkingsloze gezichten, doet een beetje afbreuk aan de serie (wellicht als deze in dezelfde stijl bewerkt is dat het al meer 'past'. Linkermodel had best even dr shirt onder het korset uit kunnen halen trouwens, al is het maar voor het resultaat haha
wauw hoe gaaf is dit!! wat een geweldige foto's! ik hoop dat ik ook ooit zo'n shoot mag doen! lijkt me een super ervaring!
over dat oog.. ik vind het er wel een beetje bij passen.. toen ik er op kwam gescrolled vloog ik meteen een meter achteruit haha ik schrok ervan, en volgens mij zijn vampiers ook wel om van te schrikken, dus vind het wel passen eigenlijk
magda_90
Geplaatst: 05-03-13 23:55
Ze zijn echt super gaaf geworden Marlies! De bewerking is juist prachtig.
Ik vind de foto's (als enige geloof ik) niet heel geslaagd. Zie wat onscherpte in sommige foto's, vind de composities niet heel interessant en vind de bewerkingen niet allemaal mooi. De bewerking van 11 vind ik wat dat betreft het meest geslaagd. Ik denk dat je op een locatie als deze veel meer met de locatie zelf had kunnen stoeien. Idee is leuk trouwens
Je mag een andere mening dan de rest hebben hoor. Is niet erg. En zoals ik al zei was dit mijn eerste keer binnen shooten en ook met mensen en vind ik het moeilijk om composities te bedenken en een model aan te sturen. Er kwamen gewoon geen goeie ideeen in mij op. Daarom zou ik het graag nog eens doen, om meer ervaring op te doen. Misschien leer ik dan wat ik wil zien en krijg ik wat meer lef om een model aan te sturen.
Diaz
Geplaatst: 06-03-13 16:37
Er zitten leuke foto's tussen, maar juist de nabewerking kan in zo'n shoot de kracht meegeven, en vind ik in dit geval heel matig en te verschillend gedaan, waardoor het geen geheel word. Ik zou proberen alle foto's op 1 manier na te bewerken, en meer selecteren om een sterke serie te krijgen
Het is idd geen geheel maar dat was ook niet de bedoeling. Ik vond bij elke foto een andere bewerking passen en ik weet ook nog niet wat mijn stijl is/wordt. Geen idee of alle foto's mooi worden met dezelfde bewerking. En ik vond het stiekem ook leuk om veel verschillende dingen te proberen.
Supergaaf dat meisje op foto 12 heeft de vampierblik wel te pakken zeg ik hoop dat ik ook ooit eens zo'n shoot mag doen
Courses
Geplaatst: 07-03-13 21:28
Ik vind de 1ste foto erg tof, maar de rest spreekt me eigenlijk niet heel erg aan. Ik had van Richard ook al foto's voorbij zien komen maar ik vind 't thema 'Vampieren' er niet echt afspatten moet ik zeggen. Dit is totaal niet aanvallend bedoeld maar krijg een beetje 't idee dat de modellen zich ook niet helemaal raad wisten met de rol als 'vampier'. Voor zover ik gezien heb was 't een gave locatie, echter had er veel meer uit gehaald kunnen worden denk ik persoonlijk. Vind veel foto's 't 'net' niet, veel compositie's spreken mij niet aan en vind de looks van sommige dames ook niet helemaal lekker meegedacht / uitgewerkt. Komt meer over dat er 'vampiertandjes' zijn opgeplakt en dat 't daar een beetje bij is gebleven. Ik zou daarnaast, als fotograaf zijnde dan, inderdaad wat consistenter in je nabewerking worden. Ik krijg nu zoveel verschillende 'soorten' op me af dat ik een beetje 't idee krijg of elke foto door iemand anders bewerkt is
Ik wil zelf altijd nog een keer zoiets gaan doen, echter ga ik 't niet op zo'n massale manier doen.
Islien
Geplaatst: 08-03-13 21:50
ik vind het echt super gaaf!
EquiPhoto
Geplaatst: 08-03-13 21:52
Super gaaf Marlies! Je hebt je roeping duidelijk gemist! Alleen foto 13 niet kapot van, valt een beetje uit de toon als je het mij vraagt.
Mooie nabewerking ook, ja, ik vindt het gaaf
Islien
Geplaatst: 10-03-13 17:43
EquiPhoto schreef:
Super gaaf Marlies! Je hebt je roeping duidelijk gemist! Alleen foto 13 niet kapot van, valt een beetje uit de toon als je het mij vraagt.
Mooie nabewerking ook, ja, ik vindt het gaaf
Ben het er ook mee eens, tenzij je nog iets met de kleuren zou doen!