Oké nou dus

Laten we beginnen bij het begin, vorig jaar(eind 2011) kreeg ik het meetingvirus te pakken, en heb daar meteen goed gebruik van gemaakt, heel veel op meeting geweest in 2012 en zo wat meer ervaring e.d. op kunnen doen. Maar eigenlijk waren het allemaal een beetje van hetzelfde, wel wat thema's maar niet echt speciaal oid. Al was de Barokkies wel echt heel vet !
Ik wilde in 2013 dus rustiger aan doen met meetings, meer privé-portfolioshoots. Niet zomaar meedoen met meetings. En om niet zomaar mee te doen met meetings, moet je speciale meetings bedenken

Nee, even geen gekkigheid. Ik had ideeën in mijn hoofd over wat ík graag voor mn lens zou hebben; Eva&Jesse, een groep steigerende paarden, een echte wild west thema shoot. Heel leuk allemaal, maar zie maar eens modellen daarvoor te trekken in je eentje
Dus bedacht ik, om het voor modellen aantrekkelijk te maken te komen, laat ik ook niet jan en alleman komen fotograferen. Nikki(WildWings) is echt een van de betere fotografen van bokt, en meldde zich lastminute nog aan. Stel je voor dat ze onderaan de reservelijst kwam, en iemand met een standaard kitlensje wel mee had gemogen; niet echt motiverend voor modellen natuurlijk
Daarbij heb ik ook gemerkt dat véél, écht véél fotografen maar een beetje half om half, slappe smoes zich afmelden voor een meeting, dat is echt jammer en geeft veel lastminute stress voor organisator. Door op deze manier de fotografen bekend te maken, maak je een meeting een stuk exclusiefer en mensen die mogen komen zullen echt hun plekje beter kunnen waarderen wanneer ze weten dat er 24 mensen achter hun staan
Ik organiseer 31 maart ook een normale meeting in Ijmuiden, naar aanleiding van een meet van vorig jaar die ik had overgenomen. Heel leuk, en mooie modellen, maar merk dat ik er dan toch minder enthausiast voor ben, had toch liever alle modellen individueel voor mijn lens gehad dan op zo'n dag. Daar mochten ook alle fotografen op volgorde gewoon mee en is best een gezellig groepje geworden, maar zie nu toch op de reservelijst staan die ik ook graag erbij had gehad..
Er zijn meer dan genoeg meets met fifo(nja niet echt fifout, maar je snapt em

?) en tja, kan er verder vrij weinig van zeggen..
Heb mezelf ook bij een appiemeeting aangemeld en ben daar ook nummer 2 op de reservelijst geworden, mensen die boven mij stonden had ik lager geplaatst en mensen die onder mij stonden had ik hoger geplaatst. Maargoed niet mijn keuze, de TS heeft daar alsnog een mooie lijst samengesteld en je hebt je er ook maar naar te schikken helaas