Wat een mooie foto's allemaal! Leuk! En leuk dat zoveel mensen mee willen doen. Ash, ik had die foto inderdaad voorbij zien komen bij het thematopic (thema bokeh, goed geslaagd hoor!)
Lara, goed idee om de voorgaande foto's erbij te zetten, alleen als we het 52 weken volhouden, worden dat misschien wat veel linkjes. Ik houd het zeker wel even in gedachten, aangezien het erg leuk is te zien hoe we ontwikkelen.
Lalee_, ik had inderdaad dat topic gezien, maar ben helemaaaaaaal niet van de zelfportretten... Ik liep wel al lang hieraan te denken, dus maar opgezet!
Lara, dat is zeker een idee. Dat zou bij mij in mijn eigen website worden, die niet iedereen heeft, maar het kan natuurlijk ook op bv. mijnalbum.nl. Goed idee!!
Stiekem hier ook even kleine spam: http://www.facebook.com/TruePhotographs Nieuwe Facebookpagina aangemaakt waar ik nu ook minimaal wekelijks een paardenfoto wil plaatsen, nieuw of archief
Gianti
Geplaatst: 03-01-13 12:01
Leukk ik doe mee
edit: even daad bij woord geven
Gianti Fotografie - week 1
Dit is een bloem bij mijn vaders graf, ik vind het mooi om juist de eerste dagen van dit jaar even terug te kijken
ik ga mee doen, heb zins gisteren mijn camera.. nu nog geen foto's maar wil deze week nog wel wat maken *verwacht er niet nog niet te veel van*
Jacobeho
Geplaatst: 03-01-13 17:24
Leuk topic! Ik had ook het goede voornemen om meer te gaan fotograferen, maar mezelf kennende houd ik dat niet lang vol. Heb deze week m'n camera nog niet eens in handen gehad. Oeps. Dit topic is dan mooi een stok achter de deur om te proberen hier elke week een nieuwe foto te plaatsen. Vind het ook fijn dat je ook 'oude' foto's mag plaatsen, zeker als ik 'straks' examens heb.
Zal proberen morgen of zaterdag m'n eerste foto te plaatsen. Ik zie al mooie foto's voorbij komen!
Edit;
Lara schreef:
Ik doe ook mee! Geven we ook commentaar oid of is het alleen foto's kijken?
Wat mij betreft geven we commentaar, maar het hoeft niet. Ik doe dit voornamelijk om mijzelf meer te pushen de camera te pakken en er gewoon op uit te gaan en foto's te maken. Laten we wel positiefe en opbouwende kritiek en commentaar geven, dan leren we er allemaal van!
Jacobeho
Geplaatst: 03-01-13 18:15
Klinkt goed! Ik doe het ook vooral om m'n camera weer wat vaker te pakken, maar tips en commentaar zijn altijd mooi meegenomen. Ik vind het altijd leuk om nieuwe dingen te leren iig.
Ik ga ook een poging doen! Weet niet of wekelijks gaat lukken, maar heb nog wel wat oude foto's liggen die nog nooit op bokt hebben gestaan. Met commentaar is inderdaad leuker! Wil er ook graag van leren.
Ik doe mee! & ik vind het een goed idee om alle oude foto's er ook bij te zetten Lalee_ : *hoi! haha* ik vind het een beter idee om dit & dat topic gescheiden te houden, anders kan iedereen z'n foto's wel 2x plaatsen maar dat vind ik niet zo overzichtelijk & slim hihi
Tinky12
Geplaatst: 03-01-13 19:06
Ik heb een apart album aangemaakt en zal bij de volgende foto gewoon iedere keer die link zetten.Blijft het inderdaad overzichtelijk en als mensen dan de andere foto's willen zien kan men zelf beslissen om op de link te klikken