Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Machie schreef:Tinky12, het ging in dit geval om een hond die IK op de foto heb gezet. Niet de eigenaar. Honden hebben geen portret rechten dacht ik dus in zo'n geval mag ik toch doen en laten wat ik wil met mijn foto wil? Vervolgens heb ik de foto's van die show opmijn facebook gezet en vond de eigenaar van de hond dat ik (eigenaar foto) de website van haar hond erbij moest zetten. Ik vind dat onzin.
Nee dan heeft de eigenaar van de hond pech gehad en verder niets te eisen.
Arc_En_Ciel schreef:Hee Minh, heb ik ook last van hoor..
Laatste keer zo een mens (die ene waar ik toen EM mee had xd), had ik een paar gratis foto's van gemaakt, maar later kwam er dus helemaal gezeur en alles. Uiteindelijk heb ík ze moeten verwijderen, en nu kom ik ze tegen op facebook, zonder naamsvermelding![]()
Gewoon een reactie zetten die zichtbaar is voor iedereen, dat je die naamsvermelding er niet voor niks opzet..
Ik ben trouwens Marieke, die bij jou een fotoshoot had met Safir ;p
xTitanic schreef:Arc_En_Ciel schreef:Hee Minh, heb ik ook last van hoor..
Laatste keer zo een mens (die ene waar ik toen EM mee had xd), had ik een paar gratis foto's van gemaakt, maar later kwam er dus helemaal gezeur en alles. Uiteindelijk heb ík ze moeten verwijderen, en nu kom ik ze tegen op facebook, zonder naamsvermelding![]()
Gewoon een reactie zetten die zichtbaar is voor iedereen, dat je die naamsvermelding er niet voor niks opzet..
Ik ben trouwens Marieke, die bij jou een fotoshoot had met Safir ;p
Maar dan zit je sowieso met het probleem dat ze die reactie dan verwijderen
Machie schreef:Dat is logisch, maar daar ging mijn post niet over.Nee, een profiel foto is vierkant en de gemiddelde foto niet
Marit schreef:Ik vind een copyright door een foto heen gewoon afdoen aan de foto..
'Vroeger' gaf ik altijd foto's mét en zonder copyright, met een duidelijke uitleg dat die mét copyright voor internet waren. NIEMAND die hier gehoor aan gaf. Dat was dus gauw afgelopen.
Sindsdien geef ik geen foto's meer zonder copyright, mits er een bedrag voor betaald wordt.