Ik zit een beetje te klooien met m'n fotografie naam voor een eigen domein.. MH fotografie is al bezet, dus ik dacht aan m'n achternaam maar die is een beetje lang Das Hilarius. Dan zou het MHilarius fotografie worden maar das weer zo lang..
Rennie89
Geplaatst: 30-11-12 12:58
Desty schreef:
lifaya schreef:
daar stond geen persoon niks eigenlijk. Is gewoon de licht inval
Mmm raar! Haha, het lijkt er een schaduw van een gezicht!
er stond volgens mij wel een beeld, maar dacht dat die aan de andere zijde was maar geen mens iig, die heb ik weggewerkt aan de andere kant
Gianti: Mooie foto en mooie kleuren BArts17: Het idee is erg leuk, maar ik kan ook niet ontdekken of hij nu wel helemaal scherp is. xJolijn: De foto doet me niet zoveel, ik zou met de compositie spelen en de belichting, ik denk dat hij dan spannander wordt. Laurahh: ik vind hem erg rood, hij is met een zonsondergang gemaakt of niet? Ik zou ook iets meer ruimte willen zien rechts. lifaya: Erg gave foto, mooi licht. Mss kun je in de nabewerking de wolken nog wat meer aanzetten? Dat vind ik persoonlijk erg mooi altijd.
1e foto: Fijne sfeer, maar fototechnisch vind ik hem niet geweldig. 2e foto: Eigenlijk hetzelfde als de eerste. Vind deze net iets te donker. Had graag het prikkeldraad iets lichter gezien, dan was het een heel ander beeld geweest.
Geerte:
1e foto: Heel gaaf zo die kleuren!! Origineel vind ik eigenlijk niks, maar deze is echt geweldig! 2e foto: Mooie kleuren! Stoor me wel een beetje aan het "ding" rechts bovenin. Is hij uit een vliegtuig genomen?
Marit:
Apart.. Is eigenlijk het eerste wat in me op kwam.. Vind hem wel vanuit een goeie hoek genomen, maar weet niet helemaal wat ik er van vind.