Zin om een keer te komen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Open je het eerste linkje voor de rest van je foto's, zie je je eigen naam staan 
Echt onwijs gaaf zeg, maar ik vraag me echt af, hoe krijg jij in godsnaam het onderwerp zó scherp!
Echt zo mooi is dat! Als je een keer in de buurt bent he, geef je dan een gilletje?

Yvettee schreef:2012 is voor mij het jaar geweest dat ik ben begonnen met paardenfotografie! Een jaar waarin ik heeel veel heb geleerd!
De foto's staan van oud naar nieuw (:
Ik zette een advertentie op bokt of ik bij mensen in de buurt mocht komen oefenen.
Op 4 mei 2012 had ik mijn eerste “shoot” spannend! Maar ik vond het erg leuk! Ik was erg blij met de foto’s, maar als ik ze nu terug zie.. Ik schaam me kapot. Ik durf ze ook bijna niet op bokt te zetten hahaha, of niet scherp of een rare compositie of geen mooie achtergrond.
Dit is dan nog enigszins de “beste” ook al is hij niet scherp.
1. [ Afbeelding ]
De rest van de foto’s van de fotoshoot om een beeld te krijgen whahaha
Kort daarna mocht ik foto’s gaan maken bij een vriendin van die vrouw.
Ook bij deze foto’s waren veel foto’s niet scherp, hadden een rare compositie of onrustige achtergrond.
2.[ Afbeelding ]
Twee maanden later in Juli had ik weer een shoot. Ik had in de tussentijd veel geoefend en met de instellingen gespeeld.
3. [ Afbeelding ]
4. Nog een foto
Toen werd het toch tijd om een fotoshoot van mijn verzorgpaardje te maken
5. [ Afbeelding ]
[ITP] Eindelijk lieve Niki voor de lens!
Daarna had ik een weer een shoot
6. [ Afbeelding ]
7. En nog een foto
Toen werd het tijd om de kleine dikzak van stal op de foto te zetten. Hij had werkelijk de hele tijd zijn oren naar achter. Behalve als we verder liepen naar de volgende plek. Dan gingen de oortjes opeens naar voren.
8. [ Afbeelding ]
9. Nog een foto, alleen bleef hij alleen helemaal niet stilstaan
De hele zomervakantie had ik gewerkt en elke keer als ik weer achter de kassa zat hield ik mezelf voor. Na deze zomer kun je eindelijk je droomlensje kopen! Aan het einde van de zomer had ik inderdaad het geld bij elkaar. De heide stond mooi in de bloei dus wat was er een mooiere plek dan de heide om mijn nieuwe lens uit te testen!
10. [ Afbeelding ]
11. Nog een foto
Achteraf zie ik wel aan de foto’s terug dat ik er nog niet helemaal goed mee om kon gaan. En ook nog veel te leren had met deze nieuwe lens! En daardoor ook niet meer zo goed op de compositie heb gelet!
Weer een shoot!
12. [ Afbeelding ]
Een van de enige foto’s van het paard alleen, de foto’s samen waren mooier maar ik weet niet of ik die op bokt mag zetten.
En nog shoot
13. [ Afbeelding ]
14 Nog een foto
Via bokt ben ik bij een meisje terecht gekomen die op stal stond bij deze prachtige Arabieren!
15. [ Afbeelding ]
16. nog een foto!
In Oktober deed ik aan mijn eerste bokt meeting mee! Erg leuke paarden en het was erg gezellig!
17. [ Afbeelding ]
18. [ Afbeelding ]
19. [ Afbeelding ]
Linkjes zijn ook zeker de moeite waard![]()
20. http://farm9.staticflickr.com/8344/8161 ... 078d_b.jpg
21. http://farm9.staticflickr.com/8192/8127 ... fecd_b.jpg
22. http://farm9.staticflickr.com/8332/8106 ... 6382_b.jpg
23. http://farm9.staticflickr.com/8051/8106 ... 915b_b.jpg
Daarna had ik nog een fotoshoot met de winnares van de Like en Deel actie!
24. [ Afbeelding ]
25. en nog een foto
En in November maakte ik mijn eerste foto’s op het strand! Ook met een boktmeeting. De treinreis was helaas wat minder maar ik had het er voor over!
26. [ Afbeelding ]
27. hahahaha
28. en nog een foto
29. [ Afbeelding ]
30. nog een strand foto
31 en de laatste foto
Dit is dus wat ik in iets minder dan een jaar (mei t/m nu) heb geleerd!
Ik heb nu al voor het komende jaar al een aantal prachtige portfoliomodellen geregeld dus jullie gaan vast nog wel wat van mij horen!
joey2010 schreef:Hoi Yvettee,
Ik wil even zeggen dat je inderdaad vooruit bent gegaan.
Dat neemt niet weg dat ik super trots op de foto's ben die je van Joey hebt gemaakt.
Ik krijg hele mooie reactie's van mensen die ze zien.
En mijn vriendin is ook blij met haar foto's.
Inmiddels is Joey wel wat kilootjes afgevallen.
'Het viel me op (door je foto's) dat hij een beetje te zwaar was.
Ik wil in de toekomst weer foto's laten maken door jou.
Waneer hij ingereden is en wat meer bespierd is.
Veel succes verder met je fotografie.
Ik ben trouwens de vrouw van de eerste fotoshoot..
FD_horses schreef:Wauw gaaf, super mooi!:)
Mag ik misschien vragen welke camera / lens je gebruikt?
Anoli schreef:Jij bent zeker gegroeid in je fotografie
Top hoor!!
Mag ik vragen welke lens het was waarvoor je hard had gespaard??
Bluebella schreef:Prachtig! Nummer 19 & 24 springen er voor mij uit, maar ik heb een voorliefde voor schimmels
Joey schreef:Dat was raar zegOpen je het eerste linkje voor de rest van je foto's, zie je je eigen naam staan
Ontopic: Wauw Yvette, jij gaat echt supersnel vooruit!Echt onwijs gaaf zeg, maar ik vraag me echt af, hoe krijg jij in godsnaam het onderwerp zó scherp!
Echt zo mooi is dat! Als je een keer in de buurt bent he, geef je dan een gilletje?
Gistria schreef:hallo ik wil ook heel graag beginnen met paardenfotografie maar vraag me af met welke camera en lens ik het het beste kan doen ik , ik hoop dat jij mij kan helpen