Jeetje ook al zo'n prachtig foto jaar achter de boeg! Je foto's zijn echt schitterend!!
amir
Geplaatst: 26-11-12 15:53
Hoi Renee, mooi overzicht ook hoor en je hebt zoveeeeeel mooie foto's dat het vast moeilijk uitzoeken is voor zo'n jaar overzicht. Amir vond het geweldig hoor en we komen zeker nog wel een keer voor de lens toch!!!!!
kaars1978
Geplaatst: 26-11-12 16:09
Hi renee volgend jaar heb je ook een mooie vent voor de camera hoor genaamd joey hahaha
MS_eventing
Geplaatst: 26-11-12 16:46
Mooi overzicht Renee Haha cortana heeft zeker haar jumpingskillz laten zien
Ben nog steeds super blij met alle foto's! En voor degene die nog niet op de foto zijn gezet door Renee: Ik zeg: doendoendoen! echt prachtig resultaat!!
*kwijlteenhoopbijtzienvandefoto's* waaauw wat een mooie foto's toch kijk ik vaak en wil ik toch nog een x een fotoshoot van jou van mijn bijrijdhaffie als ik weet wat je er voor vraagt hihi!
xBueno
Geplaatst: 26-11-12 18:20
Jou foto's zijn zooo gaaf, vooral die bij het strand! En ook echt supergave modellen allemaal Als ik even wat meer geld heb mag je ook een x bij mij langkomen om foto's te maken haha
Knap ding he eigenaren zijn er ook heeeeeel trots op
Vernon
Geplaatst: 26-11-12 22:25
Renee, wat een prachtig overzicht!! Je tovert gewoon met je camera! Ik ben zo super blij dat je onze Felletje's op de foto gezet hebt. Echt prachtige foto's! Ga zo door!
Heel erg mooi zeg! Ik vind jouw foto's zonder uitzondering iets "fris" hebben, kan het niet omschrijven... Helder maar niet hard, beetje zoals een zondagochtend wandeling in de zon door pas gevallen sneeuw (zeg maar)
Jammer genoeg is mijn paard recent naar de eeuwig groene weides gegaan, maar mocht er ooit een andere komen, dan ga ik jou zeker bellen!
Sidera
Geplaatst: 28-11-12 03:00
Ik heb bijna alle foto topics gezien geloof ik!
Super mooi overzicht, je hebt heel zeker talent. Ik vind de laatste foto echt prachtig. Eigenlijk zijn ze allemaal super mooi, maar die is nog mooierder zelfs
Wat ontzettend mooie foto's maak jij toch! Het zijn ook stuk voor stuk mooie paarden, maar volgens mij kun jij een minder knap exemplaar zo mooi op de foto zetten dat hij nog steeds knap lijkt!