Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gianti schreef:wauw iedereen bedankt, ook super dat jullie tips erbij geven wat beter moet![]()
@SSDesign: ben helemaal weg van de foto's in jouw portfolio, die je hier hebt geplaatst vind ik wat minder. Eerste is wel enorm mooi van kleur, maar oogt niet helemaal scherp. Maar van wat ik zie in je portfolio denk ik zeker 60-70 euro
SSDesign schreef:Gianti schreef:wauw iedereen bedankt, ook super dat jullie tips erbij geven wat beter moet![]()
@SSDesign: ben helemaal weg van de foto's in jouw portfolio, die je hier hebt geplaatst vind ik wat minder. Eerste is wel enorm mooi van kleur, maar oogt niet helemaal scherp. Maar van wat ik zie in je portfolio denk ik zeker 60-70 euro
Bedankt voor de feedback. Ik zit helaas niet op mijn eigen pc, dus had geen andere foto's bij de hand dan deze. De eerste is overigens gewoon haarscherp...
SSDesign schreef:Thoraklover, ik vind je foto's totaal niet aansprekend. Waarom zou ik mezelf schrikkend op de foto willen zien als ik een fotoreportage bij jou boek? Of waarom alleen mijn lippen? Daarom ga ik voor een bedrag van 15-20 euro.
Gianti schreef:Ik denk dat jij een hele andere doel groep hebt thoraklover. Jouw foto's zullen bijv. mooi uit komen op de kaft van een boek (zeg dan maar iets als voorbeeld) zou dan ook niet weten hoeveel
thoraklover schreef:SSDesign schreef:Thoraklover, ik vind je foto's totaal niet aansprekend. Waarom zou ik mezelf schrikkend op de foto willen zien als ik een fotoreportage bij jou boek? Of waarom alleen mijn lippen? Daarom ga ik voor een bedrag van 15-20 euro.
Dit topic gaat er toch niet om of de foto's je aanspreken? Het gaat om de kwaliteit ervan, niet of je een fotoreportage bij me wil boeken. Zo zijn mijn foto's (die ik geplaatst heb) misschien niet als serieuze fotoreportage (serieus, ik zou wel gek zijn als ik zulke foto's zou maken voor iemands cv), maar voor bijvoorbeeld boeken of tijdschriften etc..