Maar hier op de pc in het groot zijn ze toch echt haarscherp
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar hier op de pc in het groot zijn ze toch echt haarscherp

Ik zou dat gewoon in 1 kleur houden of 2 als het qua achtergrond kleur weg zou vallen. Foto's van voor (eerste foto) hou ik persoonlijk niet zo van maar dat is een kwestie van smaak. Wel goed moment alleen vind ik ook (persoonlijk) de kleuren iets te fel/duidelijk. De hond zou ik lager fotograferen, nu ben je te hoog. Compositie ook aan werken, mis een poot en de hond kijkt niet actief/leuk/alert. De kat is netjes.
Goed scherp en op goeie hoogte. Scheen de zon zo erg? Vind hem wat rood/bruinig maar als de kat die kleur heeft dan heb ik niets gezegd. €15-€20
Heel helder en scherp. Mijn camera krijgt dat gewoon niet voor elkaar.
€45-€70.
Zijn prima foto's maar ik mis iets..kan alleen niet echt zeggen wat.
€10-€15.
De eerste 2 zijn prima. Prima kleur en scherpte. Je hond foto vind ik de sterkste. Erg mooie kleuren en scherpte.
€20-€35

Foto van het veulen lijkt overigens ook niet helemaal het goede moment, maar is wel mooi qua kleur.

Gianti schreef:wauw iedereen bedankt, ook super dat jullie tips erbij geven wat beter moet![]()
@SSDesign: ben helemaal weg van de foto's in jouw portfolio, die je hier hebt geplaatst vind ik wat minder. Eerste is wel enorm mooi van kleur, maar oogt niet helemaal scherp. Maar van wat ik zie in je portfolio denk ik zeker 60-70 euro
. De eerste is overigens gewoon haarscherp... SSDesign schreef:Gianti schreef:wauw iedereen bedankt, ook super dat jullie tips erbij geven wat beter moet![]()
@SSDesign: ben helemaal weg van de foto's in jouw portfolio, die je hier hebt geplaatst vind ik wat minder. Eerste is wel enorm mooi van kleur, maar oogt niet helemaal scherp. Maar van wat ik zie in je portfolio denk ik zeker 60-70 euro
Bedankt voor de feedback. Ik zit helaas niet op mijn eigen pc, dus had geen andere foto's bij de hand dan deze. De eerste is overigens gewoon haarscherp...
maar kan ook aan mijn computer liggen

SSDesign schreef:Thoraklover, ik vind je foto's totaal niet aansprekend. Waarom zou ik mezelf schrikkend op de foto willen zien als ik een fotoreportage bij jou boek? Of waarom alleen mijn lippen? Daarom ga ik voor een bedrag van 15-20 euro.
), maar voor bijvoorbeeld boeken of tijdschriften etc.. Gianti schreef:Ik denk dat jij een hele andere doel groep hebt thoraklover. Jouw foto's zullen bijv. mooi uit komen op de kaft van een boek (zeg dan maar iets als voorbeeld) zou dan ook niet weten hoeveel

thoraklover schreef:SSDesign schreef:Thoraklover, ik vind je foto's totaal niet aansprekend. Waarom zou ik mezelf schrikkend op de foto willen zien als ik een fotoreportage bij jou boek? Of waarom alleen mijn lippen? Daarom ga ik voor een bedrag van 15-20 euro.
Dit topic gaat er toch niet om of de foto's je aanspreken? Het gaat om de kwaliteit ervan, niet of je een fotoreportage bij me wil boeken. Zo zijn mijn foto's (die ik geplaatst heb) misschien niet als serieuze fotoreportage (serieus, ik zou wel gek zijn als ik zulke foto's zou maken voor iemands cv), maar voor bijvoorbeeld boeken of tijdschriften etc..
. Oftewel, ik kijk wel degelijk naar of de foto's mij aanspreken.