wat eem mooie serie zeg! en dan die laatste.. hoe waardevol is die dan.. denk ik..
Roselie
Geplaatst: 03-05-12 14:51
Prachtig zeg. Zeker om in te lijsten!
SannevdM
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-12 15:57
Dank jullie wel weer.
Ik heb ze ook op alle mogelijke manieren opgeslagen, (externe schijf, cd'tje etc) zodat ik ze nooit kwijt kan raken.
xNK
Geplaatst: 03-05-12 16:11
SannevdM schreef:
Dank jullie wel weer.
Ik heb ze ook op alle mogelijke manieren opgeslagen, (externe schijf, cd'tje etc) zodat ik ze nooit kwijt kan raken.
Facebook? En upload sites met goede kwaliteit, kan je ze écht nooit kwijt raken
SannevdM
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-12 16:23
Nee, op FB staan ze niet, die kwaliteit is ook om te janken en kan je verder niks mee. De originelen zijn voor mij juist het allerbelangrijkste, dus deze staan veilig op verschillende manieren (externe schijf en cd'tje dus, op verschillende laptops en ik heb de originelen bij imageshack geupload) opgeslagen. Dus dat zit wel goed.
Prachtig zeg, om altijd te bewaren. Heerlijk om je opa zo te zien genieten, ik wou dat ik zulke foto's had... En wat een lieve, blije uitstraling heeft je opa! Die laatste van jullie drieën is er eentje om in te lijsten
Kippenvel foto's. Wat een geluk straalt er vanaf. Fototechnisch zijn ze ook niet slecht maar voor gewoon wat foto's schieten van het moment zijn ze echt geweldig. Koester ze maar goed.....
Wat een geweldige serie foto's! Die eerste foto... Prachtig!!!
CKR
Geplaatst: 12-05-12 16:35
Prachtig, zo'n ontroerende serie. Fototechnisch misschien zo zijn puntjes(al vind ik het hele mooie foto's), maar de rust, vertrouwen en het plezier straalt er vanaf. Veel en veel belangrijker
PrimaDonna_
Geplaatst: 12-05-12 16:47
Prachtige foto's! Mooi om te zien hoe jou opa geniet van Tommie