Heerlijk weer! Wat een knappe hond en wat kijkt ie leuk. Als je ooit nog een keer een leuke shoot van een aparte kat wilt doen, dan houd ik die van mij in de aanbieding
Anoniem
Geplaatst: 18-08-12 11:44
Ik heb jullie tips meegenomen en besloten om een nieuwe versie te maken van de Watchdog:
"Watchdog"
Oude versie:
Puntjes die ik in de nieuwe foto verbeterd heb - Horloge zat omgedraaid, nu wel op de juiste manier bevestigd. - Staff werd niet echt als "waakhond" gezien, dus nu een Herder. - Neusje overbelicht en foto iets grauw door de kleur van de hond. Nu een feller gekleurde hond. - Liever een klassieker horloge. Nu een klassiek horloge ipv zo'n fel paarse.
Seven
Geplaatst: 18-08-12 12:29
Vind deze mooier maar nog steeds het horloge een te kleine rol in de foto Ergens lijkt het me zo leuk als de hond echt kijkt naar het horloge dus bijv liggen en dan de kop dr naar toe gedraaid of zitten de poot opheven met de horloge er aan.
Ahh daar is ze! Brave Adanya. Vond het erg leuk, Femke!
Diaz
Geplaatst: 19-08-12 09:35
Leuk! Misschien een idee om 1 poot helemaal vol horloges te hangen? En eigenlijk vind ik persoonlijk een rottweiler of pincher een echte watchdog (tenminste, dat zijn de rassen die in curacao als alarmsysteem worden gebruikt hihi)