[FOTO] Need some BOTOX?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

smeetjoew

Re: [FOTO] Need some BOTOX?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 16:53

Gave ideeën Femke! Is mij ontgaan dat je daarmee bezig was. Ook heel mooi uitgevoerd! Leuk!
De grijze Sharpei is meer het after-botox effect :D Die heeft zo'n gladgetrokken kop. In het kader van dit idee lijkt het me ook wel vet om iets te doen met die stiftlijnen die artsen altijd plaatsen op lichaamsdelen/gezicht die onder het mes gaan.

Verder ben ik ook benieuwd hoe deze serie (en die van de blinde geleidehond) het zou doen met een zwarte achtergrond. Ik mis namelijk wel iets sfeer in de foto's. Met een donkere achtergrond denk ik dat het geheel wat "luguberder" overkomt. Dan ligt de nadruk iets meer op de hand met de spuit plus de ogen van de hond (die beide overigens vol bewondering naar die spuit kijken haha) springen er meer uit. Maargoed, da's meer een hersenspinsel.

Verder vind ik het echt een ontzettend leuk idee en heb je het ook super uitgevoerd! Geschikte modellen heb je er ook voor gevonden! Gaaf!

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 16:57

Ik zou voor nr 4 gaan :j
Al 'stoort' mij ergens de naald en hand... maar ik kan mijn vinger er niet op krijgen voor je.. :o

vinos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 11:27

Kun je niet aan pups komen? Volgens mij hebben die meer rimpels... (dacht ik)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 11:29

Ja, ik wil nog een keer met pups gaan werken, ook voor dit project, maar niet met naald.
Veel te gevaarlijk en die echte jonkies kunnen ook nog niet zo mooi poseren dat ze naar de naald kijken.
Voor dit project met de naald heeft de bruine hond rimpels genoeg. Botox wordt over 't algemeen toch 't meest in het gezicht toegepast.

Daar heb ik een strijkplank + strijkijzer voor op 't oog... om de kreukels er uit te strijken. Mogen ze tijdens de shoot lekker languit op de strijkplank liggen. :j

vinos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 15:59

Haha das leuk!

PS mooie site heb je nu! toppie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 16:25

Dank je!

Tooeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 17:44

Gaaf project! Leuk bedacht ook.

Ik zou voor foto 4 gaan.

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 17:47

Zeker foto 4! Leuk bedacht :D

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:55

Foto 4 ja. Botox is meer iets voor in het gezicht, vindt bij de eerste foto's het minder 'persoonlijk' worden en is het 'te algemeen'.

Ik vind alleen wel de handen en naald met een stukje arm erbij mooier qua beeld...

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 15:59

Zit net even op je site te kijken, maar die van de teckel met worst is wel heel leuk! Ziet er strak uit! Ben benieuwd naar meer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 16:09

Bedankt voor je feedback Miss_Blimm!
Ik heb inderdaad ook wat foto's gemaakt waarbij er een stuk arm op stond. Maar bij gebrek aan witte doktersjas, zag dat er heel kaal/bloot uit. Dus heb ik 'm toch maar weer beperkt tot alleen de handschoen. De hand speelt ook geen hoofdrol, dus vond ik het niet storend.

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 16:11

Femke schreef:
Bedankt voor je feedback Miss_Blimm!
Ik heb inderdaad ook wat foto's gemaakt waarbij er een stuk arm op stond. Maar bij gebrek aan witte doktersjas, zag dat er heel kaal/bloot uit. Dus heb ik 'm toch maar weer beperkt tot alleen de handschoen. De hand speelt ook geen hoofdrol, dus vond ik het niet storend.

Ook te bloot bij de lichtbruine hond? Denk dat de arm inderdaad bij de zwartere hond teveel afsteekt... maar goed dat je het lekker zonder bewerkingen doet :) altijd goed!

Je hebt prachtige sites en vooral prachtige foto's. Zit ik rond te struinen op je site... dan denk je ow dat is een mooie foto! Kom je erna alweer een mooiere tegen ;) hihi...

Aurelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 16:22

Wat een leuke serie foto's! Die met de teckel is inderdaad erg leuk en ook die met de boxers. Eigenlijk vind ik ze allemaal leuk haha. Ik vind bij deze foto 1 toch de sterkste uitstraling hebben. Sowieso omdat de hand bij foto 2 en 3 minder opvalt. Foto 4 is ook sterk omdat de hond meer rimpeltjes heeft maar toch roept foto 1 meer gevoel bij me op. Ben benieuwd naar het vervolg :)

Six

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 17:49

Leuk concept,
echter vind ik de uitwerking een beetje tegenvallen.
Ik vind het vrij saaie beelden, geen spannende belichting.. ik snap niet zo goed waarom je de naalden tegelijkertijd met de honden hebt gefotografeerd,
Dit had makkelijk gefotoshopt kunnen worden, zou geen verschil maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:03

Bedankt voor je feedback Melissa. :)

Voor wat betreft de naalden; ik wil een "echte" serie. Geen photoshop project. Met photoshop kan inderdaad van alles, maar ik ben geen photoshop-artiest. Dit is ook geen bewerk project, maar juist een echt fotografie project. Zonder (of in ieder geval met zo min mogelijk) digitale kunstjes.

Voor een eenvoudige belichting heb ik bewust gekozen. De hele serie moet straks samenhang uit kunnen stralen. Als ik voor ieder individueel stuk een totaal andere belichting zou kiezen, mist die samenhang straks door het hele project heen.
Dus de keuze voor een witte achtergrond en een eenvoudige, doch doeltreffende belichting is kenmerkend voor de serie. Om het zo neutraal mogelijk te houden en juist de woordgrapjes als enige te benadrukken. De eenvoud van de belichting geeft daardoor een rustig beeld, en de kracht van de grapjes komen (in mijn opinie) beter tot hun recht als er geen andere afleidingen zijn. :j

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:23

Vind het juist mooi, eigenlijk zo 'simpel' :)