[FOTO] Wild Stallions

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:31

lifaya schreef:
bewerk maar wanneer je tijd hebt, kan je evt ook wel als je wil een origineel geven :P begrijp wel wat je bedoelt hoor :P

Waarom niet 1 orginele foto plaatsen, en diegene die er zin hebben bewerken zoals hun dat willen, en die dan ook plaatsen, dan kunnen de andere bokkers stemmen...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-11 11:53

geloof me, met het origineel kunnen weinig mensen iets :)) ik heb alles in RAW bewerkt, en die plaats ik liever niet online :')

Kismetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 15:09

Wouw..tis net of ik er zelf bij was.. mooi hoor!!

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 15:42

lifaya schreef:
geloof me, met het origineel kunnen weinig mensen iets :)) ik heb alles in RAW bewerkt, en die plaats ik liever niet online :')

Hahaha, tja beetje groot hè :+

Zoals de foto`s nu zijn vind ik ze wel wat hebben. En jou keuze!

Hoe gaat het met je oog/neusvleugel ?

Rennie89

Re: [FOTO] Wild Stallions

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-11 15:59

de zenuw is geheel genezen gelukkig, heb nergens meer last van in mijn gezicht. Alleen mijn been is na 3 weken nog steeds dik en zeer pijnlijk als je er aan zit, dus ga straks nog even naar de HA :P maar verder niks meer over gehouden aan de val :P

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 12:15

He Renee :)

heb tijdje zitten denken over je foto`s :D
wil je compliment geven dat je een keer heb lopen spelen met de compositie. wat ben eerlijk zulke foto`s zijn we niet gewend van je :P
maar toch mis ik wat..
ik vind het te wit, of hoe kan ik het zeggen. dat ik de foto te... flets... tis het woord ook niet helemaal dus hoop dat je me begrijpt.

daarbij mis ik van foto 4 toch echt de oren!! dat vind ik zo jammer. heb echt zo als die oren er nou net op stonden vond ik hem super gaaf!
foto 2 en 3 vind ik alle bij niets uitstralen ook de foto die je daarnaast heb geplaatst.
dit omdat de paarden er vreemd opstaan met de witte achtergrond je kunt niet zien wat de bedoeling was. iemand die de 1 van die foto`s ziet zou hem niet begrijpen.
daarbij vind ik de compositie niet zo lekker kijken. maar weet wel hoe moeilijk het is om het op de foto te zetten.
foto 3 mist ook zijn ook erg jammer :)

foto 1 vind ik opzich een leuke foto. maar mis net een onder stukje nog. had van het paard links graag nog beetje body willen zien om het ook lekker weg te kunnen kijken.
dat is dus ook echt iets wat ik mis het fijne weg kijken in de foto`s.

daarbij ben ik scherpere foto van jou gewend! :D

ben benieuwd naar de rest van je foto`s :D die je daar hebt gemaakt

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-11 14:33

de eerste 3 foto's zijn gewoon haarscherp hoor, de laatste is idd minder scherp, maar vond dit, vanwege het "tedere" moment, niet echt de foto minder maken :) in mijn ogen hoeft een foto niet perse fototechnisch 100% te zijn om een goede foto te hebben, zolang de sfeer maar naar voren komt.

Overigens zijn dit ook gewoon echte smaak-foto's, je vind het mooi of niet :P Naar mijn idee/gevoel heb ik het prima uitgewerkt, maar dit kan zo erg varieren voor andere mensen, dat heb je altijd met fotografie :P

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 17:53

Geweldige foto's, je hebt echt talent :D

Dax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:36

Mooie foto's zeg! :wow:

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:32

:wow: Wauw! <3

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 01:41

Wauw Renee, dit is idd iets heel anders als dat ik normaal van je zie :D

Toch vind ik stiekem de manier van bewerken niet bij de foto's passen. Of het komt door de composities of door het feit dat ik weet welke kleuren en achtergronden er 'normaal' bij horen weet ik niet. De staande foto die je later plaatst vind ik de mooiste van de serie, daarbij vind ik dit bewerkte juist wel heel mooi :)