Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
2e vind ik wat minder, compositie vind ik niet helemaal fijn kijken.
2e vind ik de teugels wat jammer en dat er rechts zoveel ruimte is, je had er beter wat meer kont op kunnen zetten 
de 2e had ik persoonlijk van een lager standpunt genomen.
zie nu dat je het sprietje voor de neus hebt weggewerkt
alleen vliegen er nog wat sprietjes in het rond 
normaal ben ik ook niet zo van de vierkante foto's maar hier komt het wel goed tot zijn recht 
2e vind ik ook erg gaaf, vraag me dan alleen af hoe de achtergrond zo zwart komt? achteraf zo bewerkt?
en Ryon O'malley! leuk alleen jammer dat zijn oog niet te zien is, maar dat is heel lastig met die lange manen 
maar zal mijn best doen want vind het altijd leuk om op elke foto te reageren
De stallen op de achtergrond waren donkerbruin en de stalgang daartussen zwart doordat die in de schaduw van de stallen valt. Omdat het echt gruwelijk rommelig was als achtergrond (in combi met de witte hekken) heb ik ze inderdaad weggewerkt- was echter al zo donker dat alleen de doordrukken-tool genoeg was met Photoshop!
Ik vind je echt een hele eigen stijl hebben, heel herkenbaar
De tweede foto vind ik het mooist van de twee die je plaatst. Fijne scherptediepte en mooi belicht. Hij lijkt wel iets onscherp, misschien door het uploaden? De eerste foto vind ik net een tel te laat gemaakt qua moment, het voorbeen is nu alweer van de grond dus je hebt eigenlijk de meest 'opwaartse' beweging gemist. 
ik mis enkel op beide foto`s een tikkeltje scherpte?

Het is een andere compositie dan die je vaak ziet, dat maakt het plaatje weer net even spannender. 
Van de hond vind ik erg leuk, mooie dof
Lijkt alleen wel of de pony net z'n mond open of dicht heeft gedaan.
Is het niet handig om als 'regel' in te stellen dat je eerst minimaal 3 foto's boven je voorziet van commentaar?
Erg mooie foto. Jammer alleen van die puntjes op de achtergrond. Photoshop?!
vind alleen wat jammer dat de foto iets van achter is genomen en de horizon scheef is.

verder zou ik net iets later geklikt hebben, het moment is niet heel mooi. bij de 2de foto zou ik hem van de andere kant hebben genomen en dan het paard naar je laten kijken ivm de zon.