ik vind de sneeuw in met name haar haar eigenlijk een beetje 'vies' .. net alsof het zand is... beetje klonterig enzo. Ik zou het model ook eerder richting de 25 schatten en aangezien ik net lees dat ze 11 is.. tja ik weet niet.. Als een 11-jarige er zo oud uit zien vind ik dat toch een beetje heftig.
De hand om haar pols ziet er hoe langer ik er naar kijk ook een beetje raar uit. ze staat er helemaal een beetje plompverloren op zeg maar. (wat ook niet zo gek is als ze nog zo jong is). Verder ook net dat tikje 'onderkin' wat je ziet..
Al met al vind ik het idee heel erg gaaf (misschien ook gaaf met een hele witte achtergrond, en alle kleuren heel licht houden, model met een lichte huids en haarkleur enz) maar misschien met een ander model dat het wat fijner uit zou pakken.
judithh
Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-11 15:16
25???...proest..dat vind ik wel erg overdreven ...je kunt toch duidelijk zien dat het om een jonger iemand gaat? Dit is hetzelfde meisje..
Mabotje
Geplaatst: 22-11-11 16:02
Idd, dat vindt ik ook nogal sterk overdreven. Kijk eens naar professionele modellen... die zien er bijna allemaal 1x zo oud uit als dat ze zijn. Dit zijn ook 2 mooie foto's trouwens! Echt een leuke meid hoor!
ladyAn
Geplaatst: 22-11-11 16:51
Ik ga wel met Zwitsal mee betreffende de leeftijd van het meisje, als je had gezegd 25 was ik niet verrast. Maar, wij zien nu 1 foto (even uitgaande van je beginpost) en ik kan mij voorstellen dat het heel anders is als je het meisje IRL gezien hebt en met haar hebt gewerkt. Ik vind haar handen ook zo volwassen, met die nagels. Maar, op de foto's die je later plaatst lijkt het weer alsof ze geen lange nagels heeft? Beetje offtopic misschien.
Ik vind je derde bewerking echt heel erg mooi. Ook echt een enorm gaaf idee om met spuitsneeuw te werken, je moet het maar kunnen bedenken!
Wel stoorde ik mij direct aan de onderkin (misschien omdat ik zo'n hekel heb aan mijn eigen onderkin haha). Zonder onderkin had ik het echt een perfecte plaat gevonden.
Britt_S
Geplaatst: 22-11-11 17:39
waauw! wat super gaaf zeg
judithh
Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-11 17:58
~Dank weer..
@Wido4ever..zijn nepnagels
NathalietjeB
Geplaatst: 24-11-11 21:55
hey eoser had je foto's ook al gezien op t eos forum