Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
.
. Nu nog beslissen welke kleur. Zilver, zwart/grijs, roze of blauw.. Blauw valt af. Maar geen idee welke andere kleurtjes. Ik kan niet kiezen haha. Wil op zich wel roze, maar dat is ook weer zo.. Roze. Ik denk dat ik toch voor Zilver ga.. Of zwart. Aaaah, lastig. Bestel het wel online, is de goedkoopste manier.
. Mediamarkt is vaak zo'n 30/40 euro duurder dan de goedkoopste optie.
. Even snuffelen denk ik.
. Wel goede tip voor de volgende keer. ElineS schreef:Als je idd FullHD wil gaan opnemen, zorg voor een Class10 SD-kaart. Anders krijg je allemaal filmpjes van 3 seconden (tot de buffer vol is)ik bestel hem, als ik hem vanavond leuk genoeg vind, gewoon op internet en dan tasje erbij en geheugenkaart van 16GB. Dan kom ik uit op 185,95 eurie in totaal. Vind dat nog best lekker. Was ook de goedkoopste optie die ik kon vinden met verzendkosten en extra's erbij. Ik bestel dan denk ik de zwarte.

Spiegelreflex zou natuurlijk veel mooier zijn, alleen die zijn ook wat duurder
) Mijn vader zijn camera van het werk (Sony DSC-W350) vind ik wel mooi, mooie kleuren
Drie vriendinnen van mij hebben ook een Sony en die maken ook mooie foto's. Heeft iemand nog meer ervaringen met Sony?
).
Scheen erg gemakkelijk in gebruik te zijn.. Maar ik weet niet meer welke camera dat was...