[FOTO] Goudlokje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

0Whisper0

Re: [FOTO] Goudlokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 11:09

Wow meis, jij hebt echt talent! De composities vind ik echt geweldig, kan zo een tijdschrift in!
Waanzinnig zeg, fotografeer jij ook in zuid-holland?

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-11 18:56

Whisper: Als er een goede OV-verbinding is, dan ben ik bereid om wat langer in de trein te zitten :Y)

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 19:03

Foto 5 vind ik de topper van vandaag :)

Elise95

Re: [FOTO] Goudlokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 20:09

Foto 5 vind ik erg mooi, hoewel 4 ook erg bijzonder is. Jouw style is zo ver ik het heb gezien (als stille bekijker) echt super mooi en uniek! Vind het echt heel mooi!

0Whisper0

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 15:06

Loontje_ schreef:
Whisper: Als er een goede OV-verbinding is, dan ben ik bereid om wat langer in de trein te zitten :Y)

T lijkt me echt waanzinnig om een keer door jou gefotografeerd te worden, wat vraag je ervoor?

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 20:34

Als ik jou was zou ik eens goed na gaan denken of je hier niet je beroep van moet gaan maken.
Ik weet niet of dit ook je bedoeling is, maar mijn zegen heb je. Je hebt er duidelijk het oog voor en je hebt photoshop duidelijk onder de knie.
Dit is niet de allermooiste serie foto's die ik van je heb gezien, maar ze zijn wel weer typerend.
Het springt er gewoon uit, daar moet je echt iets mee doen.
Verruil je deviantart voor een .nl en spaar voor een spiegelreflex en het begin is er.

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-11 10:50

frostwood: Dankjewel, dat is echt heel erg aardig van je! :) Dit weekend krijg ik ein-de-lijk mijn eigen site (na maanden.. omdat mijn vader ruimte moest kopen op internet ofzo) dus als hij online staat zal ik 'em laten zien.

Whisper: Dat ligt eraan wat je precies wilt en met hoeveel mensen/paarden/dieren :j anders stuur je me even een pbtje?