Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
yaratjuh schreef:LisaDijk schreef:Ik vind het zeker geen verkeerde foto's! ik zou er als ik jouw was zeker geld voor gaan vragen!
let er alleen wel op... dat er 100den mensen zijn die zich aanbieden als """paarden fotograaf""" en er dus niet heel veel kans is dat je regelmatig een fotoshoot krijgt.
ook omdat mensen de paarden fotografie wereld naar de maan helpen door het aanbieden van gratis fotoshoots, en er gewoon te veel aanbod is in paarden fotografie, je moet echt heel erg je best gaan doen wil je regelmatig een fotoshoot krijgen! maar.. verwacht er dus niet te veel van, van het paarden fotografie gebeuren!
Mensen die gratis aanbieden krijgen sowieso evenveel kans als de mensen die er betaald voor doen.
Dus niets "we helpen de wereld naar de maan" wtf.
Maar ik doe het ook gratis, mijn fotos zijn verre van perfect, maar als ik een topic maak krijg ik behoorlijk veel reacties hoor. =)
veel mensen zien het kwaliteits verschil in betaald en gratis niet en ik wil niet zeggen dat alle betaalde fotoshoots die aangeboden worden zulke goede kwaliteit hebben hoor... maar meestal toch wel wat beter als de gratis fotoshoots.
yaratjuh schreef:LisaDijk schreef:Mensen die gratis aanbieden krijgen sowieso evenveel kans als de mensen die er betaald voor doen.
Dus niets "we helpen de wereld naar de maan" wtf.
Maar ik doe het ook gratis, mijn fotos zijn verre van perfect, maar als ik een topic maak krijg ik behoorlijk veel reacties hoor. =)
Sorry hoor maar wie wil er nog een betaalde shoot als je ook een gratis fotoshoot kan krijgen?
als je boodschappen doet en je moet er voor betalen, maar het winkeltje naast de supermarkt geeft alles gratis weg ook al is de kwaliteit (ietjes of stukke minder)... waar kies je dan voor?
de meeste helaas voor gratis... en zo word de paarden fotografie wereld naar de maan geholpen javeel mensen zien het kwaliteits verschil in betaald en gratis niet en ik wil niet zeggen dat alle betaalde fotoshoots die aangeboden worden zulke goede kwaliteit hebben hoor... maar meestal toch wel wat beter als de gratis fotoshoots.
en de fotografen die het gratis aanbieden, die vinden het oohh zo leuk om paardjes op de foto te zetten, maar ze hebben geen idee wat voor een schade ze aanrichten, en ik heb zelf in het begin ook gratis fotoshoots aan geboden hoor! want je moet toch ergens beginnen! maar achteraf had ik er net zo goed een belachelijk bedrag van €5,- voor kunnen vragen omdat dat gewoon beter zou zijn voor de paarden fotografie wereld.
maar ik ben van plan om hierover binnenkort nog een discussie topic te gaan openen om mensen te informeren

yaratjuh schreef:Ik vind het wel jammer dat jullie zo reageren want jullie zijn zelf zo ook begonnen,
En alsjeblieft, zoals ik al zei, ik ken een meisje die 15 euro geloof ik vraagt en elk weekend vaak meerdere shoots heeft staan, nou dat heb ik niet hoor.