[FB] With your hands held high into a sky so blue

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Kasmir

Re: [FB] With your hands held high into a sky so blue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-10 20:19

Dankjewel :)

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 21:56

Heel netjes gedaan! Ik vind het oog ook te klein die had groter gemogen.
Keep up doing the good work! :D :j

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 16:27

Nette plaat, het paard is netjes bijgetekend. Ik vind het jammer dat het totaalplaatje zo onorgineel is (er staan 100'en van dit soort dingen op DeviantArt), dat komt door de stijl (dramatische achtergrond - vaak met water en rotsen -, paardje overgetekend en het liefst in een apart kleurtje, letters met een songtekstje erbij).
Ik vind de achterkant wat minder, de staart is wat rommelig en imo te lang, ook is de achterkant iets te grauw. Ik vind het paard nog een beetje opgeplakt ogen.. en ik vind eigenlijk de close up mooier, het gehele beeld vind ik nog wat saai. En ik had zelf het oog wat groter gemaakt, nu vind ik 'm wel erg klein. Grotere ogen spreken vaak net wat meer. :j

Al met al heb je het netjes gedaan! Al moet ik zeggen dat ik toch wel benieuwd ben naar iets originelers van jouw hand.. ik denk dat je hier wel meer mee moet kunnen eigenlijk, maar ik heb op DeviantArt al zoooveel van dit soort plaatjes voorbij zien komen dat ik ze ook wel gewoon een beetje zat ben denk ik. :P Wat niet betekend dat ik het niet knap gedaan of niet mooi kan vinden, maar ze worden zo standaard. :) Want zo te zien ben je er zeker niet slecht in. :j

verography schreef:
Ik weet niet of je hier je beroep van wil gaan maken maar dit is echt slim en prachtig gedaan. Petje af.Zeker de schaduwaccenten zijn heel mooi. Het is gewoon een digitaal schilderij.

Nee, dit is absoluut geen schilderij - het is een overgetekende foto, met echt tekenen heeft het weinig te maken. ;)

Abrahams

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 16:29

Wauw, leuk gedaan! Knap hoor.

Yvettee_4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 23:41

heb hier verder geen verstand,
maaar waauw echt heeul mooi!
vind persoonlijk alleen op het plaatje waar het paard helemaal op staat, de staart wat té
maar dat is mijn mening. vind het laatste plaatje het mooist idd.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 23:49

Mooi, zeker voor de liefhebbers van dit soort afbeeldingen. Je zult er een hoop werk aan gehad hebben!
Een klein puntje van kritiek: ik vind de kaaklijn (wang) van het paard te sterk aangezet ( vanaf plaatje 3)- als je er lang naar kijkt ( zeker op de laatste plaat) lijkt het net alsof het paard de bof heeft..

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 14:09

Ik vind het overzicht net te rommelig, maar bij de uitsnede klopt alles, achtergrond, details, kleur, heel mooi gedaan :)

Volgens mij zou je de achterhand in het overzichtsbeeld nog een heel stuk donkerder mogen maken, op de achtergrond daar valt bijna geen licht, terwijl je paard bij wijze van nog bijna lichtgeeft.

Als ik foto's met elkaar combineer, is eignelijk altijd de belangrijkste stap kijken waar het licht vandaan komt. In dit geval dicteert eigenlijk je achtergrondfoto waar het licht op het paard valt. Als je diezelfde 'vorm' van licht/schaduw in het ingeplakte deel (het paard nu) weet te krijgen, zul je zien dat ie direct al veel beter ind e achtergrond past.

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 14:41

Mooi gedaan!
Als je nog een voorbeeldpaardje zoekt? :P

kimgirltibor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 22:00

Zo mooi gedaaan...
Echt supermoooi! :D

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 00:35

Dankjewel voor alle tips en feedbacks. Ben met deze informatie aan het paardje van Palhaço begonnen
ga het nu rustig stap voor stap doen zodat jullie een beetje mee kunnen kijken en denken. Of moet ik hiervoor een nieuw topic maken?

De foto.
Afbeelding

Paard onder handen genomen
Afbeelding

Achtergrond deels klaargemaakt + paard erin, start bij achterbenen gemaakt
Afbeelding

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:27

Ik vind de foto er een beetje opgeplakt en heel nep kijken. Een wat lichtere/sprekendere achtergrond zal er beter bij passen. Het licht wat op het paard valt is heel natuurlijk, vrolijk en licht en de achtergrond is heel donker/duister/vaag. Ik zie het paard eerder bij een groen landschap met de zon/vogeltjes/boompjes/andere paardjes of op een berg oid. Dit is imo te duister en daar is het paard te licht voor.

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 14:24

Ik ben nog lang niet klaar :Y)

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 14:26

Nee snap ik alleen bij die waar het topic over gaat paste de kleuren al mooi bij elkaar en dat mis ik nu bij deze. Maar ik denk dat hier ook een prachtige plaat uit komt rollen :D ! Ben je al verder met deze?

Keek net even terug naar de eerste plaat en daar ben je idd ook zo mee begonnen :D , iets te snel commentaar van mijn kant haha.
Maak je die achtergrond trouwens zelf :) ?

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 14:43

Haha, snap je commentaar wel hoor want nu past het er nog voor geen meter bij }:0 .
Achtergrond bewerk is ook na zodat het is zoals ik het wil. Dit was de achtergrond voordat ik begon.

Afbeelding

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 16:47

Hey! dat wordt cool!! :D +:)+ heel mooi hoe je de overgang hebt gemaakt van de achterbenen die in het water staan.. ben zeer benieuwd hoe het straks gaat worden!!
Ik zou hem alleen wel in een nieuw topic openen omdat veel mensen die dit topic al eens bekeken hebben niet weten dat er nu een nieuwe gemaakt wordt.. maar aan de andere kant, heb jij dat opzich wel vermeld dat mensen hun foto in dit topic mogen zetten.. dus tja ;)
Ik vind zijn kontje ook mooi geworden hoor!

Ik hou het topic goed in de gaten haha!
Ga zo door! :P

Jizzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 20:06

wauw echt heel heel erg mooi <3

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 20:01

Ik ben heel benieuwd wanneer je weer een WIP plaatst :D :Y) +:)+

Nette

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 14:40

Dit topic moet ik gewoon volgens, echt respect! <3
Zoals je bijvoorbeeld alleen al de achtergrond van je WIP hebt omgezet in wat je nu hebt, gewoon super knap. :))
In de tips die worden gegeven kan ik me wel vinden, maar het was mezelf niet opgevallen. Dat komt waarschijnlijk omdat ik ook wel eens wat geprobeerd heb, maar nooit verder gekomen ben dan frustrerend ermee ophouden omdat het te lelijk werd. :')
Hou echt van deze 'stijl' van bewerken. :)
Ben ook heel benieuwd naar je volgende WIP!
O en als je ooit les gaat geven, houd ik me aanbevolen, hihi. _/-\o_

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-10 12:55

Voorlopig geen wip van mijn kant heb mijn nek op 2plaatsen gebroken dus ben de komende 10 weken zoet met herstellen.

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 13:48

jeetje!!! beterschap!!!! wat erg!!! :(:) Y;( arme jij!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 15:51

Waauw ik zou heel graag zo eentje willen hebben zodra ik mijn paard heb!! Heel mooi, fantasy achtig.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 10:20

Beterschap trouwens, ik zie het nu pas!

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 15:21

Beterschap!

Ik vind het een erg mooie plaat geworden :j
Misschien is de staart nog iets te, dun/lang zeg maar.
Over de tweede kan ik nog niets zeggen. Maar het is zeker dat ik er fan van ben, ongeacht de hoeveelheid van zulke bewerkingen/platen. Ik wou dat ik dat kon }>

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 17:59

Wauw wat een mooie bewerking van foto's! :wow: Knap hoor dat 'bijtekenen' Ik doe het je niet na! :wow:

Jeetje je nek gebroken :oo Heel veel sterkte ermee!