Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Courses schreef:Ik vind het mooie foto's, no offence.
Maar vind ze meer wat voor het bewerk subfora o.i.d.
Loontje_ schreef:Courses schreef:Ik vind het mooie foto's, no offence.
Maar vind ze meer wat voor het bewerk subfora o.i.d.
Bespeur ik daar wat jaloesie?Sorry hoor maar die opmerking vind ik echt kinderachtig, er staat zelfs in de beginpost wat ik aan bewerken heb gedaan. Maja sommige mensen--- en ik wil er ook helemaal geen discussie over maken ofzo, ik vind het gewoon een wat ongepaste opmerking van je
RhealLover schreef:Nou ja laten we het zo zeggen het is nooit goed, ik plaats mn foto's wel puur zoals ze zijn en krijg gezeik omdat ik ea had moeten wegwerken om het mooier te laten lijken en het nu maar slechte foto's zijn (beetje bullshit natuurlijk alsof de kwaliteit beter wordt van 1 klein iets, bewerken vindt ik afbreuk doen aan de fotokwaliteit en plaats me foto's gewoon zoals ze zijn zonder dingen stiekum weg te werken)
Een ander bewerkt foto's en dat is ook niet goed. Het is een mooie stijl uiteraard, denk dat iedereen wel benieuwd is naar orginelen, maar begrijp Loontje_ wel, dit is haar stijl en handelsmerk daar herken je haar foto's aan. Zou ze ze blanco plaatsen begint men weer te zaniken dat er iets meer bewerkt had moeten zijn.
Wat je ook doet het is nooit goed.