[FOTO] Schoolopdracht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

LisaDijk

Re: [FOTO] Schoolopdracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 07:58

hahaha :P jaaa dat meningen verschillen dat merk ik echt vaak met deze opleiding! :P

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 18:36

Ik snap wel waarom je leraar de foto beter vind, je model valt namelijk veel meer op bij de kleuren foto. Daardoor word je wijze van uitdrukken ook krachtiger.
Vind de zwart-wit foto wel mooier om naar te kijken overigens.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 18:41

Waarom panterprint als ze een kuiken moet uitbeelden??
Verder vind ik m wat te geposeerd en persoonlijk vind ik m wat te bewerkt overkomen..
Hoeveel is er bewerkt? 2 of 3 lagen? Door de lantaarnpaal die tot bovenin doorloopt lijkt de plaat wat 'gesneden', verder vind ik de mensen, tram en gebouwen (met name ramen/lichtinval) niet geweldig, zijn dit echt foto's of digitale tekeningen/bewerkingne?

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-10 11:58

@Loiz:

Het model, de tram, de gebouwen en de mensen waren gewoon 1 foto. Het enige wat erin bewerkt is is de lucht en de bierflesjes. Dus het zijn allemaal echte foto's. :) En waar zie jij panterprint staan als ik vragen mag?

SarahLynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 21:47

Ik vind het een aparte foto, en ik weet niet of het nou positief of negatief is :+
Maar ik vind het niet kloppen dat het keihard onweert, en die toeristen gewoon blij doorlopen :')

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 01:21

Nee dat klopt, het is een surrealistische foto ;)

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 08:28

Niien_ schreef:
@Loiz:

Het model, de tram, de gebouwen en de mensen waren gewoon 1 foto. Het enige wat erin bewerkt is is de lucht en de bierflesjes. Dus het zijn allemaal echte foto's. :) En waar zie jij panterprint staan als ik vragen mag?

Oh het lijkt wat bewerkt namelijk. De panterprint, haar jurkje en tas zijn toch daarvan? Teminste, dat lijkt zo vind ik.

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 10:30

Nee hoor zowel haar tas, jurkje en schoenen hebben een bloemetjes motief ;) enige wat eraan bewerkt is is het onweer en verder was basisaanpassingen zoals contrast etc. ;)