Ziet er super mooi uit. Vind vooral de 'pruik' van bloemen erg creatief bedacht. Dit maakt het lekker appart. Toch zou ik zelf kiezen voor een iets gepigmenteerde oogschaduw. Het oogt nu allemaal wat mat. De kleuren hadden wat meer mogen knallen. En een mooie gloss op de lippen had het ook iets meer af gemaakt. Verder vind ik de schouderlijn en houding erg mooi.
Nette
Geplaatst: 07-09-10 15:06
Wauw, wat een geweldige foto's. Ik hou echt van je fotografiestijl, spreekt me heel erg aan.
Leverage
Geplaatst: 07-09-10 16:27
Wat een fantastische kleuren! Wat ik jammer vind zijn de plukjes haar die je op de foto's kan zien ^^
Jettie
Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-10 15:24
Nogmaals bedankt voor alle leuke reacties!
Ik heb de verbeterpunten meegenomen en foto 1 nog een keer bewerkt, ben benieuwd of jullie 'm beter vinden zo (ik wel iig )
Ziet er goed uit! Zonder de haartjes onder de kin komt het nóg beter over. De opmerking van iemand anders van de haren onder de bloemen uit was ook een goede. Persoonlijk was me dat niet zo opgevallen. Dat is wel fijn aan zo veel meningen van zoveel mensen. Mix het door elkaar, en je hebt een totaal plaatje aan tips en commentaren!
Was het ook gelukt met de plooi in de hals en de schouder?
Ik zie ook dat je de wenkbrauwen iets bijgewerkt hebt. Ook beter zo! Het is een minimaal verschilletje, maar ondanks dat de foto al helemaal super was, geeft dit net iets meer. Net even wat netter. En ook zie ik dat er meer contrast en kleur in de bloemen zit. Erg fijn om naar te kijken!
Top foto!
ikenpaardjes
Geplaatst: 10-09-10 11:33
Wauw! Wat een geweldige foto's! Ik vind de 'hoed' een heel leuk idee, het is ook echt mooi gemaakt! Ook vind ik de kleuren super mooi! Ik vind het ook hele originele foto's!
Enigste wat ik iets minder vind, is de schouder op foto 1