Heb een pb gekregen van Captain en heb helaas slecht nieuws..
Er is al eens iemand geweest die het wel wou doen. Toen alles geregeld met mod enz. Maar waren geen aanvragen meer enz.. Dus nu komt er eerst geen topic meer..
Liann.
Geplaatst: 12-06-10 11:20
pff .. en mogen we niet een heel nieuw topic starten ?
Ik heb net een PB's ontvangen met de vraag of dit topic weer verder mag.
Het is prima als dit topic weer verder gaat MAAR: het is al een paar keer gebeurd dat dit topic nieuw leven in werd geblazen. Vrij snel daarna lag het al weer stil. Ook zijn er steeds maar weinig die fanatiek meedoen. En dat is jammer. Daarom is de vorige keer besloten geen nieuw topic te openen/het aan niemand verder over te dragen.
Hoe verwachten jullie dat dit topic weer zou lopen, als het nu opnieuw zou starten?
Mies
Geplaatst: 20-06-10 12:39
Ik denk dat juist veel mensen dachten dat ze haast niet aan de beurt zouden komen. Ik heb eigenlijk ook nooit een foto ingestuurd omdat ik dacht dat er zoveel mensen een bewerking wilde. Misschien dat er nu wel veel vraag naar is doordat ze nu weten dat ze snel aan de beurt zouden komen?
Je weet natuurlijk nooit hoe het topic zou gaan 'lopen' .. Maar nu heb je zo ook al een paar mensen die wel een aanvraag willen doen en gaan bewerken. En verder ga ik mee met Mies
Ik denk zelf ook zeker dat er vooral veel mensen denken dat ze nóóit aan de beurt kunnen komen.. misschien kunnen we een speciaal instuur topic openen zodat mensen ook kunnen zien of ze bijna aan de buurt zijn?
Liann.
Geplaatst: 20-06-10 14:25
Het zou leuk zijn als we verder mochten ik denk ook dat het vaak stil lag doordat de foto die bewerkt moest worden erg lang bleef staan, en wat de andere ook zeggen met het wachten dat is denk ik ook zo. maar goed ik hoop dat we nog even verder mogen gaan want dit topic hielp me tegen de verveling
ik denk ook dat het wel een leuk idee is om het weer te openen, Ik heb al 2 pony's die bewerkt mogen worden En zo zijn er nog wel meer mensen denk ik. Als het weer eenmaal aangang is denk ik dat er wel weer veel aanvraag komt.