Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kakanox schreef:_Lott schreef:ik ben aan het sparen voor een canon 70-200 f4.0
het is een hobby... ik ben een student. ik kan gewoon geen f2.8 betalen! en wil dan nog een 50 mm 1.8 voor portretten
Probeer de Tokina 50-135 f/2.8 eens. Iets korter, nauwelijks duurder, zeker even scherp en een hele stop lichtsterker.
_Lott schreef:Tokino ken ik niet?
_Lott schreef:Laat ik vantevoren even duidelijk zijn: Ik probeer je niet te overtuigen, maar dat is mijns inziens geen hele slimme visie. Door net iets verder te kijken dan m'n neus lang was heb ik me ca. 800 euro bespaard (Tokina 50-135 f/2.8 ipv Canon 70-200L f/2.8 IS USM), m'n rug heeft het makkelijker, ik heb een scherper objectief en ik heb m'n Canon 300mm L f/4 IS USM al bijna uit de winstik vind tokino een onbekend merk voor mij. dus daar ga ik niet zomaar 600 euro voor neerleggen..
_Lott schreef:Idd prima beginnerslensik ben begonnen met een 55-200 mooi beginners lens dacht ik zo
_Lott schreef:Daar zit nu juist het probleem. De Canon 70-200L f/2.8 (zowel non-IS als IS) zijn juist niet het besteen wil als volgende lens een canon 70-200 f4. en daarna komt er vast wel een keer een f2.8 maar je kunt niet direct het beste en het duurste kopen