[FB] 5 Boktpaarden!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 15:41

KoudbloedKim schreef:
[***]: Dat is nogal heftige kritiek op iets wat ik gewoon voor de lol doe. :=
Vind ook niet dat je zo kunt praten; je mening zeggen is prima, maar zet dan voor je zinnen "Ik vind" neer.
Want lang niet iedereen is het met je eens.
Ik heb heel veel moeite gestoken in mijn bewerkingen en ben geen prof.
Maarja, ik dacht;'Dat zal wel iemand zijn met veel talent met deze dingen.'
Even bij je andere berichten gekeken en toen zag ik wel dat je bij iedereen zulk commentaar geef, dus veel waarde hecht ik er niet aan. :)

Jammer dat je het zo ziet. Ik probeer juist in tegenstelling tot alle "ooh's en aah's" iedereen iets mee te geven waar je mee verder kunt. Ik heb inderdaad vandaag niet veel positieve kritieken gegeven op FK, maar ik vind 't niveau dan ook behoorlijk laag momenteel, dus dan moet dat ook kunnen ;)

Zoals je kunt zien begin ik mijn post met "ik vind". Mening dus. Vervolgens heb ik een aantal zeer duidelijke punten aangegeven waar je aan zou kunnen werken. Zeker het vrijstaand maken en de verscherping zijn zaken waar je niet omheen kunt. Anderen zien 't misschien niet, maar dat betekent niet dat het niet zo is: misschien heb ik gewoon een wat geoefender oog vanuit m'n werk ;)

Ik snap dat je geen prof bent, dat hoeft ook niet, maar iedereen heeft toch het recht om ze niet mooi te vinden? Wees blij dat ik je een aantal duidelijke punten geef waar je aan zou kunnen gaan werken...

Jammer dat je niet openstaat voor verbetering.

Anoniem

Re: [FB] 5 Boktpaarden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 16:34

Jammer dat je mijn reactie opvat als dat ik niet open sta voor verbetering.
Ik sta open voor alle tips, maar ik vind het niet echt fijn als ik word beschuldigd van onzorgvuldig werk, want ik doe harstikke mijn best en steek er veel tijd en energie in.
De volgende keer mag je best wat subtieler zijn. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 16:51

Ik geloof natuurlijk direct dat je er heel erg je best op doet en dat dit veel tijd kost! Daar twijfel ik geen moment aan! Tis alleen zo jammer dat het resultaat zo slordig afgewerkt is...

Oliebeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 16:58

ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel met nouks een ben, en dat je haar kritiekpuntjes zeker serieus moet nemen. Maar weet ook dat ik ook zo begonnen ben, en als je het vaak genoeg doet en vaak genoeg je plaatjes hier neer zet, je vast en zeker heel erg snel er beter in wordt! En dat is echt het leukste, als je over 3 jaar je werk terug ziet, je merkt dat je enorm vooruit bent gegaan :D

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-09 20:50

Wendy1978 schreef:
Jaimyliefje schreef:
Die laatste fb in je openingspost, heb je daar nog 'iets' bij het paard geprobeerd weg te werken, of zit daar gewoon een vreemde vlek? :=

Dat is zijn staart!
Orginele foto staat ergens in mijn profiel, onderaan ;)

Ik snap hem, en dat was dus in principe mijn commentaar want ik dacht, 'huh, probeerde ze daar nou iets weg te werken, of wat is dat' maar nu je het gezegd hebt zie ik het!

Verder hetzelfde commentaar als voorgangers, achtergronden zijn een kwestie van smaak, maar ik vind ze zelf niet echt storend. Het was alleen vele malen mooier geweest als je de paarden wat netter uitgeknipt had en wat uitgeprobeerd had met kleur en verhoudingen zodat de foto's beter in de achtergrond zouden passen.