KoudbloedKim schreef:[***]: Dat is nogal heftige kritiek op iets wat ik gewoon voor de lol doe.
Vind ook niet dat je zo kunt praten; je mening zeggen is prima, maar zet dan voor je zinnen "Ik vind" neer.
Want lang niet iedereen is het met je eens.
Ik heb heel veel moeite gestoken in mijn bewerkingen en ben geen prof.
Maarja, ik dacht;'Dat zal wel iemand zijn met veel talent met deze dingen.'
Even bij je andere berichten gekeken en toen zag ik wel dat je bij iedereen zulk commentaar geef, dus veel waarde hecht ik er niet aan.
Jammer dat je het zo ziet. Ik probeer juist in tegenstelling tot alle "ooh's en aah's" iedereen iets mee te geven waar je mee verder kunt. Ik heb inderdaad vandaag niet veel positieve kritieken gegeven op FK, maar ik vind 't niveau dan ook behoorlijk laag momenteel, dus dan moet dat ook kunnen

Zoals je kunt zien begin ik mijn post met "ik vind". Mening dus. Vervolgens heb ik een aantal zeer duidelijke punten aangegeven waar je aan zou kunnen werken. Zeker het vrijstaand maken en de verscherping zijn zaken waar je niet omheen kunt. Anderen zien 't misschien niet, maar dat betekent niet dat het niet zo is: misschien heb ik gewoon een wat geoefender oog vanuit m'n werk

Ik snap dat je geen prof bent, dat hoeft ook niet, maar iedereen heeft toch het recht om ze niet mooi te vinden? Wees blij dat ik je een aantal duidelijke punten geef waar je aan zou kunnen gaan werken...
Jammer dat je niet openstaat voor verbetering.