[FOTO] Joeke.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 11:49

Die opmerking was uit eigen ervaring toen ik nog veel foto's plaatste op bokt(dat is ook alweer een tijdje terug, maar zo zit het dus blijkbaar nog steeds in mijn hoofd geprent.). Wanneer jij dan reageerde op 1 van mn topics stond er wel in dat je beter van me gewend was ;). Maar sorry dan, ik neem het terug, het is vroeg, mijn hersenen werken nog niet op volle toeren :').
Maar ik zou nog steeds graag het orgineel willen zien, kan dat?

Faux

Re: [FOTO] Joeke.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 11:52

Haha geeftniet. :') Maar ik ontken ook nergens dat er soms foto's worden gemaakt door mensen waarvan ik denk, hé; onder de maat. Dat kan hij/zij veel beter. Maar dat gaat dan vooral over technische punten bijvoorbeeld, of regie, of noem maar op.

W.b. het origineel, zie mijn vorige post. ;)

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 13:06

Vierkant is in ieder geval bij deze foto een absolute: JA! Helemaal gecombineerd met haar haar dat het weer omlijst.
Het tegen overbelichte shirtje vind ik juist fijn wegkijken, maakt het geheel wat frisser en lichter. Enige minpuntje vind
ik de te gesmoothe huid. Had graag wat meer structuur gezien. :j

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 13:18

Even een 100% crop om te laten zien dat de poriën en dergelijke gewoon nog te zien zijn. Nogmaals, (buiten het feit dat als je een huid lichter maakt er al een deel van de poriën een stuk minder zichtbaar word) ik heb enkel met een layer haar huid van oneffenheden ontdaan zoals kleine puistjes en vlekjes, maar Joyce heeft van zichzelf gewoon een erg mooie huid! Bij mij bijvoorbeeld zou er veel meer geshopt moeten worden, ik heb zichbaardere poriën enzo. ;) Het verschilt per persoon heel erg. Misschien lijkt hij nog extra glad omdat het haar wat haar gezicht omlijst juist zo vól structuur zit, dat dat contrast zo groot is ofzo?

Afbeelding

Daiss87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 03:55

Wauw mooi gedaan, mooi model, alleen op der borst is ze wel overbelicht..

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-09 06:15

Er valt veel licht op haar borst. :) Dat is wat anders dan overbelichting.