Inmiddels heb ik een mail terug van hyves gehad. Ik zal wel blond zijn, maar kan iemand me misschien uitleggen wat ze er precies mee bedoelen wat ik moet opsturen etc?
Dit was de mail:
Het uploaden van content waar je geen rechten over hebt is niet toegestaan op Hyves!
Staat er zonder jouw toestemming content op Hyves waarvan jij de rechten denkt te hebben? Als je van mening bent dat jouw werk op Hyves is gebruikt of gekopieerd op een manier die inbreuk maakt op intellectuele eigendomsrechten, verzoeken we je om ons daarvan op de hoogte te stellen via een email naar Nine via
suzanneke@hyves.nl. Deze kennisgeving dient:
1 - Te zijn ondertekend door de eigenaar van de intellectuele eigendomsrechten of degene die aantoonbaar bevoegd is om te handelen namens de eigenaar;
2 - Een beschrijving te bevatten van het werk of de werken waarop naar jouw mening inbreuk is gemaakt met een specificatie van hetgeen inbreukmakend is;
3 - Een beschrijving te bevatten van waar het materiaal dat naar jouw mening inbreuk maakt te vinden is op Hyves;
4 - Contactinformatie te bevatten waarmee Hyves contact met je kan opnemen, zoals je naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres;
5 - Een verklaring te bevatten dat er naar jouw oordeel inbreuk wordt gemaakt op intellectuele eigendomsrechten;
6 - Een verklaring te bevatten, ondersteund met bewijsmiddelen, dat de informatie in jouw kennisgeving juist en volledig is. Tevens moet, op straffe van meineed, verklaard en bewezen worden dat je de eigenaar bent van de betrokken intellectuele eigendomsrechten.