[FOTO] Sinteranlage - oude fabriek

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Annettee

Re: [FOTO] Sinteranlage - oude fabriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 14:23

Erg mooie foto's! Zit een bepaalde grillige sfeer op die wel interessant is.

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 14:26

Hele mooie foto's zeg!
Geeft echt een hele goede sfeer!
Top gedaan +:)+

Xena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-09 14:44

Prachtige foto's! Dat zonlicht wat naar binnenvalt maakt het hele plaatje compleet, prachtig!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 21:33

Schitterende foto's. Ik hou erg van die geometrische lijnen en vind de belichting ook erg mooi. Je ziet het verstilde van de omgeving.

Net als Kitty zou ik een aantal detailfoto's ook zeker in de serie vinden passen.
Foto 1 is wat te donker in het voorste deel en te overbelicht in de deuropening. de andere foto's zijn veel mooier in balans.
Foto 2 spreekt me erg aan met de kruisende lijnen en het iets hogere contrast en net wat meer kleur :j Ik denk dat ik dit de mooiste vind.
Foto 6 vind ik ook heel sterk, heel dramatisch.

Weet je, dan zou ik eigenlijk vooral zeggen: probeer eens om met de foto's ook een verhaal te vertellen. Dus richting reportagefotografie of met een bepaald statement in je achterhoofd. Deze foto's zijn voor mijn gevoel grotendeels abstract: gericht op het lijnenspel en de lichtinval, en het is duidelijk dat je dat ook heel goed beheerst. Nu zou je misschien ook betekenis kunnen proberen toe te voegen aan de foto's. Het klinkt misschien abstract, en ik zou niet concreet weten hoe je dat doet, maar dat is nog wat voor mijn gevoel mist. Is het ongeveer duidelijk wat ik wil zeggen? Want ik vind het niet heel makkelijk om het precies onder woorden te brengen.

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 15:55

wow echt mooie foto's ! :D
die belichting is ook supergaaf erbij,
ik vind de laatste het mooiste
en de eerste geeft mij echt zo'n beeld van de films Saw.
een enge en stille gang
maar ik vind 't echt topfoto's ! :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 19:56

Romyv schreef:
Lous schreef:
Vergane glory daar heb ik altijd al wat mee. Levert prachtige foto's op en kun je heerlijk over fantaseren.

ja maar af en toe krijg ik er ook de rillingen van hoor.. echt gigantisch knap als je zoveel gevoel kan overbrengen met een foto zoals die gasten dan doen!

Ja dat bedoelde ik ook eigenlijk te zeggen. Fantaseren in de zin van wat is er allemaal gebeurt? Goede dingen, maar ook zeker kwade. Foto's kunnen vaak heel wat met je doen. Deze ook.
Blijft bijzonder.