SusanW schreef:En nu zou ik nog graag weten waar de Ooijpolder ligt![]()
Dat ligt bij Nijmegen in de Ooij. Woon er vlakbij maar ben er zelf nog nooit geweest (bij de wilde paarden dan hè
) Wordt eens tijd denk ik. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) bij Nijmegen, even googlen en je hebt 't. Deze kudde stond bij de Bisonbaai. De ingang van de Bisonbaai zit tegenover/naast Hotel-café Oortjeshekken (google voor adres
). Je mag dus gewoon het natuurgebied in. Er zitten niet alleen Konikpaarden maar ook Galloway-runderen (achteraan bij de drinkfoto ook te zien, ik geloof foto 8) en andere beesten, sowieso is het er erg mooi. Aanrader voor fotografen
Maar meer paarden dan ritme en ruimte haha. Ik heb nog 2 met ritme.. ook met Konikpaarden, maar ik zal eens aan Martin vragen of die goed zijn. Dan kan ik de 3 foto's waar ruimte in meot zitten evt doen met bijv de Koniks op de achtergrond (toch nog eenheid in m'n serie
)
)

De sfeer, wow echt mooi gelukt!
De foto's komen ook erg natuurlijk over bij mij, geen paarden waarbij het laatste stofje weggeborsteld is, maar echt 'vuile' wilde paarden.
Heel knap gedaan, vind dat de foto's een hele bijzondere sfeer uitstralen. Leuke originele composities ook. Echt super