Hallo! Hier weer eens een bewerking van mij!:D Hij is een beetje mislukt vooral die matergaal en de tekst . Maar hier is die: http://i33.tinypic.com/j10xmx.jpg
Leuk gedaan PrinceAmos! Probeer wel de vacht waar je de martingaal weg hebt bewerkt beter in elkaar over te laten lopen. Nu heb je echt delen zegmaar dus een stuk licht en dan opeens donker en het is mooier als dat wat geleidelijker in elkaar overloopt. Het knippen is ook een beetje slordig .
Ik laat het topic nog 1 dagje staan. Dit omdat mijn pc vorige week donderdag is gecrasht. Hij zou vandaag al gemaakt moeten wezen, maar het duurde helaas een dagje langer. Ik weet verder niet of de wachtlijst nog op mijn computer staat, ik hoop natuurlijk van wel. Anders zal ik helaas een nieuwe moeten maken . Excuses voor het ongemak!
Ik volg dit topic nu al een tijdje vind het erg leuk wat voor bewerkingen er worden gemaakt. Ik krijg zaterdag voor mn verjaardag een wacom tekentablet dus dan ga ik zeker met jullie meedoen! Nu kan ik niet echt bewerken want ik heb mn muis van de week gesloopt gebruik nu gwoon het muisgedeelte van mn laptop maar daar is echt niet mee te bewerken