Hoi, weer een berichtje van mij.
Ben begonnen met de tekening van... een of ander donkerbruin peert met hoofdstel om, geen zin om op te zoeken. De schets staat al, nu nog inkleuren.
Ik ben bezig met een boek met tekeningen. Het hele boek is geschreven met vulpen en er staan nu al best veel tekeningen in. Dat wil zeggen; plekken waar tekeningen moeten komen te staan. Ik heb nog voorbeelden nodig om na te tekenen. Ik weet niet of ik de resultaten hier neer zet, het zijn maar krabbeltjes dus niet hele uitgewerkte tekeningen. Als je het echt heel graag wilt zien kan ik een uitzondering maken.
Ik zoek nog:
Shetlanderhoofd
fjordenhoofd
een zwemmende pony/paard met iemand erop
Een willekeurige ijslander(hoofd)
Het liefst (gaat moeilijk worden)diezelfde ijslander een foto van achteren, dat het baasje met de pony wegloopt.
Dartmoorhoofd(liefst ondeugend, mag ook een pony zijn die op een dartmoor lijkt)
Tinkerhoofd
Koffievosijslanderhoofd
Haflingerhoofd
grijs welshponyhoofd(liefst klein)
Een willekeurig paard, geen pony dus. (hoofd)
Een NRPShoofd
Een andere willekeurige Ijslander(hoofd)
Een appaloosahoofd
Een liggend paard. Het beeld is eigenlijk een liggend paard waar iemand onder ligt maar ik snap dat daar geen foto's van zijn. Het zou handig zijn als dit paard de (bouw van de) appaloosa is/heeft.
Allerlei foto's van een westernpaard. De hoofdrol gaat namelijk een week naar een ranch in Amerika. Het liefst heb ik een paint, maar die vlekken kan ik er ook zelf in tekenen.
Het is nogal een lijst

Ik reken er ook niet op, sterker nog, ik WEET dat ik ze niet allemaal krijgen zal. Maar met een deel ben ik al blij.