zeer geslaagd, heb bijna 2 uur in het gras stil gelegen om haar naar me te laten kijken.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
binky schreef:Monbyou, Agos wat een schatje ik zelf had de bankleuning of knie? er afgesneden want die stoort me...
C_estmoi schreef:Monbyou heel schattig hondje, maar ik vind de foto een beetje flets. Ook is de achtergrond met alle kleurtjes van het kussen en de bank enz. een beetje rommelig. Technisch: ik zou voor een iets grotere scherptediepte hebben gekozen, zodat de neus ook scherp was geweest.
C_estmoi schreef:Binky ahw baby! Mooie foto, nette belichting. Ik vind het alleen jammer dat het linkeroog echt behoorlijk onscherp is. Misschien de volgende keer een iets kleiner diafragma?
showteam schreef:Ik hoop niet dat t door mij komt Nayomie, dat deze mij niet aanspreekt betekend dat niet dat het een slechte foto is heIk vind dat je door moet gaan! Lekker met de tips aan de gang en probeer het beste uit je 3 MP te krijgen
Nayomie schreef:Ik denk dat ik voorlopig even stop met de picture van de week vanwege de camera. Het is 3 MP camera en het verschil met de rest wordt hierdoor nogal groot. Met het commentaar ben ik erg blij, niet daarvan uiteraard, maar ik kan beter wachten tot ik een betere camera tot mijn beschikking heb