Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Babel schreef:Dames, ik heb hard hulp nodig!
Ik werk met een MacBook Air en krijg het maar niet voor elkaar om mn scherm goed te kalibreren.
Op mijn scherm zijn het warme, lichte foto's, maar bekijk ik ze op mn iPhone of op een andere computer, dan hebben ze allemaal een alg groene gloed.
Ik heb al verschillende keren geprobeerd te kalibreren met de Apple software, maar kom er gewoon niet uit.
De foto's lijken dan qua kleur totaal niet meer op wat ze op de camera wel lijken.
Ik zit echt met mn handen in t haar
Heeft iemand de oplossing?
_Mondy_ schreef:Hoe
sdvfoto schreef:Babel schreef:Dames, ik heb hard hulp nodig!
Ik werk met een MacBook Air en krijg het maar niet voor elkaar om mn scherm goed te kalibreren.
Op mijn scherm zijn het warme, lichte foto's, maar bekijk ik ze op mn iPhone of op een andere computer, dan hebben ze allemaal een alg groene gloed.
Ik heb al verschillende keren geprobeerd te kalibreren met de Apple software, maar kom er gewoon niet uit.
De foto's lijken dan qua kleur totaal niet meer op wat ze op de camera wel lijken.
Ik zit echt met mn handen in t haar
Heeft iemand de oplossing?
Ik heb dit probleem ook. Ik ben 2 jaar terug overgestapt van macbook pro naar een windows laptop omdat ik gek werd van de apple software maar mijn windows laptop kan gewoon niet tegen de goeie beeldschermen op van apple (ondanks dat jij hier problemen mee hebt). Ik heb wel speciaal kalibreer apparaatje er voor en software maar nog krijg ik me beeld scherm niet goed.. Foto's komen totaal andere over op de laptop in vergelijking van de camera.. Als ik foto's op me site of facebook zet check ik ze op me iphone en ipad en telkens is alles totaal anders qua belichting een kleur.. Wordt er niet goed van.. Ik heb de neiging weer terug te gaan op een macbook omdat ik me zo erg erger hier aan..
Alwiene schreef:_Mondy_ schreef:Hoe
Heb jij zo'n radarwieltje op je camera? Waarschijnlijk door die te verdraaien. Maar je hebt nu ook foto's met 2 verschillende sluitertijden, dus als je altijd op M fotografeert dan heb je het al vaker aangepast.Maar op zich wel handig als je weet hoe je camera werkt als je op M foto's wil maken
Anders even de handleiding erbij pakken?