LillLady : De zomer kan beginnen met zo'n bloem! Niet heel bijzonder, maar sfeertje zit er wel in!
Jette: Wow, dat is nog eens een stuk vlees.Ik vind hem nog steeds niet erg scherp, maar wel eens iets anders dan de standaard leeuwen foto's
Mallow: Mooi sneeuwneusje, maar ik vind hem zelf niet zo heel bijzonder
Nadineex: Ik ben slecht in beoordelen, laat staan van mensen
Maar ik vind ze er zo wel netjes uitzien, mooi belicht
Ivonka: Wat een mooie foto!!!
Ik heb altijd ruzie met zwarte honden, maar jij zet hem er mooi op zo!!
HD: Echt net een legosetting, ik vind hem wel leuk! Alleen jammer van de persoon, maar ja, je kan moeilijk iedereen verbieden in te stappen
De foto eronder vind ik niet zo bijzonder, maar dat is mijn smaak gewoon niet zo
Mallow: Wat een leuke foto van die boom, heb ik zelf ook veel gedaan
Ik vind alleen de foto ook weer een beetje grauw. Verder wel mooi scherp gesteld op midden van de stam
ThreeFingers: De 1e foto vind ik wel wat hebben, de 2e is wat overbelicht, ik vind hem "te" overbelicht. Ook zit die lok een beetje vreemd.
Hipar: Ik kan niet anders zeggen dan:
Wat een mooie foto's!
Astor: Mooie foto, maar niet bijzonder. Jammer dat het een grauwe dag was, dat zie je terug in de foto.
Ivonka: Je foto's zijn altijd mooi! Ook deze weer, misschien net iets te licht? Oog komt er wel mooi uit!
Anita: Ik vind ze niet heel bijzonder. Oog is niet helemaal scherp naar mijn idee, en de neus is niet helemaal recht?
Marit: Wat een aparte foto's. Ze zijn mooi gelukt, maar ik vind ze zelf niet heel bijzonder.
HD: Wat een grappige honden foto's. Maar echt heel bijzonder vind ik ze niet..
Fee_: Jammer dat die wat donkerder is (wat ook aan mijn scherm kan liggen ) Maar wat staat die er leuk op, echt zo'n moment opname!
Mandy_8: Hij is scherp op het oog, maar toch vind ik hem er niet echt uitspringen, misschien door de positie. Ik weet niet precies wat me stoort, maar misschien gewoon de hoek waaruit die genomen is.
Edit: Ik probeer mijn mening te geven, ik ben niet goed in beoordelen verder
Mijn kleine hondje, terwijl ik plat op de grond lag in het gras!

En de hond van een vriendin:

erg lastig om dat wit niet zo overbelicht te krijgen als de zon zo schijnt. En Manou is gewoon zo laag bij de grond dat het echt lastig is om ze een beetje mooi te krijgen, maar deze was ik wel tevreden over
Laatst bijgewerkt door wendy1987 op 16-03-12 17:44, in het totaal 1 keer bewerkt