Oke dat was niet zo duidelijk heb het net zelf nog ff gedaan,
je download het gewenste lettertype --> Opslaan
Dan ga je vervoglens naar de map waar je hem heb opgeslagen *Rechtermuisknop --> Openen met --> Gecomprimeerde mappen *Staat er links in z'n blauw balkje bestande uitpakken ( het is het makkelijkste om alle uitgepakte bestanden in 1 map te plaatsen) *Kopieer het Tekentje van het lettertype (is meestal een blauw icoon met twee keer een T erop) *Ga je naar deze computer *C schijf(of iig je harde schijf) *Ga je naar windows *Zoek je de map FONTS *En dan kan je je geslecteerde lettertypes plakken, en vervolgens overal in gebruiken
Ik snap het helemaal maar die k*tcomputer wil niet meewerken.. Doe ik nou wat fout?
Ik hoop dat je 't goed kan zien Edit: Je kunt erop klikken voor groter formaat
Deze dan, en dan zeg jij dat dat een icoontje is, blauw met 2 T's .. maar dan zal dat wel die linkse zijn he? Maar mijn computer 'kent' die niet.. en als ik dan op kopieren doe en dan daar in die andere map van die lettertypen, en doe ik rechtermuisknop, kan ik dat plakken niet aanklikken..:S Zal dat dan aan mijn computer liggen dat omdat die dat bestand niet kent? En wat moe tje dan doen?