Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

schevig ofzo 

)

nog niets
30,- euro
5,-
0,- euro
eerste: 10,- euro, tweede: 0,- euro
10,- euro
Ik neem mijn commentaar terug.
1e 40,- euro 2e moeilijk, ik ben neit echt liefhebber van zoeiets, maar vind hem wel goed bedacht.
5,- euro
5,- euro
5,- - 10,- euro
5,- euro
15,- euro
5,- euro
0,- euro
50,- euro
5,- euro
0,- euro
15,- euro
20,- euro
20,- euro
0,-
10,- euro
15,- euro
60,- euro
60,- euro
10,-
1e: 0,- euro 2e 15,- euro
de eerste niet zo, omdat hij hier en daar vaN die hele harde lijnen heeft, bijv. aan de binnenkant van de oren en dat vind ik jammer.
15,-
10,- euro
Citaat:Mooi! Ik ben een groot fan van alles wat jij maakt!!!!
Dat is wel een heel groot compliment....Citaat:Zoals ik al zei ben ik groot fan van jou en hoewel er soms een beetje atomische fouten in je tekeningen zitten kan ik daar heel makkelijk doorheen kijken, omdat je zo'n onwijs gave stijl hebt!
pfff het is bijna eng, dank je!Citaat:Deze vind ik minder, het lijkt net alsof ie plat is gedrukt en onderuit geveegd zeg maar kijk maar een snaar het linker oor. Ook de overgang paard achtergrond vind ik niet zo mooi. Wel mooi kleurgebruik.
Ik zat al te kijken van 'huh
' Maar ben er uit, moet gewoon 1 verder kijken
Iig bedankt voor je taxatie! En verder iedereen trouwens ook bedankt voor het taxeren

wel lief met die haartjes , rond de 5 €
echt heel mooi 30-35 €
maar imageshack deed het niet :S en ik weet geen andere uploadsites .. vandaar ,iemand evt nog tips van een upload site dan probeer ik hem zo snel mogelijk te oploaden 
Citaat:@ Malenka; heel gaaf, wat kleine hoefjes en ik vindt hem niet helemaal kloppent,
eerlijk gezegt zou ik niet weten wat ik er voor moet taxeren,
rond de 20 € wel heel mooi kleurgebruik
Dank je voor je taxatie. babe schreef:@ Fantine, Erg netjes! 10-12 euro.
Nou , ik ook maar weer es
Met een slechte foto, kleuren vertekenen, bijvoorbeeld de zwarte gedeeltes. Maar dit is dan nog de beste foto die ik heb..
60X80 Acryl

Eliine schreef:
Gemaakt in photoshop cs2
Is de eerste keer dat ik hier iets plaats dus heb nog geen taxaties van anderen..ga me er ns in verdiepen

) echt op 300!
Maar ze zijn wel echt heel mooi

. In je grafiets heb je heel duidelijk een herkenbare stijl, leuk! 15-20 euro A3
Rondom 30-40 euro
. Ong 25 euro A4
Echt supermooi, enige minpuntje vind ik het oogje, dat zou mss boller mogen zijn? 20-25 euro
. De houding doe je schitterend, alleen mist het aan lichtinvallen en schaduw om er meer vorm aan te geven. Nog eventjes oefenen
.
Ong 10+
! Ik blij het moeilijk vinden om digitaal werk te taxeren (weet er bagger weinig vanaf
) maar ik neem aan dat hier ook heel wat uurtjes in moeten zitten? Prijsklasse 150+ voor A4prints lijkt mij helemaal niet gek 
weet meteen weer waarom ik jouw werk altijd zo opvallend vind! Jij kan dingen zo krachtig neerzetten en toch zo zacht tekenen! 30-40 A4
. Super gewoon! 80-100 A4
alles weg...
Mooi geheel geworden zo
40 euro.
mooi contrast, die haartjes
die maken het af, toch vond ik het paardje beter
10 euro.
als dit op A3 af te drukken is in dezelfde kwaliteit zoals je hem op je scherm ziet... 100+ euro.
heel mooi, heel sfeervol 40 euro
oops 

Je kunt het vergelijken met een pastel op A3 formaat wat ik doe, daar zit ongeveer evenveel werk en tijd in (wat bij mij wil zeggen dat ik er gemiddeld 7-10 uur aan zit)Citaat:Eliine als dit op A3 af te drukken is in dezelfde kwaliteit zoals je hem op je scherm ziet... 100+ euro.
Door het uploaden gaat er zoveel kwaliteit en detail verloren

En naomie, ik een eigen stijl
Dankje. Eliine schreef:Dankjewel voor al jullie taxaties en al het positieve commentaar
Even een verheldering over de taxatie van digitaal werkJe kunt het vergelijken met een pastel op A3 formaat wat ik doe, daar zit ongeveer evenveel werk en tijd in (wat bij mij wil zeggen dat ik er gemiddeld 7-10 uur aan zit)
Citaat:Eliine als dit op A3 af te drukken is in dezelfde kwaliteit zoals je hem op je scherm ziet... 100+ euro.
In het echt issie mooierDoor het uploaden gaat er zoveel kwaliteit en detail verloren

Malenka schreef:Lontje,
Ik kende het aquarelkrijt ook niet tot mijn vriend er mee aan kwam. "is dit niet iets voor jou?" Anders zou hij het weg gooien. Hij had het al jaren liggen. Dus nu heb ik 2 doosjes... maar ik zou niet weten waar ik nieuwe moet halen als het op is.

.
)

is inderdaad zo iets!Citaat:Is dat mss oplosbare oliepastel dat jij gebruikt?
Kijk eens op www.dekwast.nl , onder rubriek: pastel+krijttechnieken en dan bijvoorbeeld: Cretacolor AquaStic?