Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Mooi! Ik ben een groot fan van alles wat jij maakt!!!!
Citaat:Zoals ik al zei ben ik groot fan van jou en hoewel er soms een beetje atomische fouten in je tekeningen zitten kan ik daar heel makkelijk doorheen kijken, omdat je zo'n onwijs gave stijl hebt!
Citaat:Deze vind ik minder, het lijkt net alsof ie plat is gedrukt en onderuit geveegd zeg maar kijk maar een snaar het linker oor. Ook de overgang paard achtergrond vind ik niet zo mooi. Wel mooi kleurgebruik.
Citaat:@ Malenka; heel gaaf, wat kleine hoefjes en ik vindt hem niet helemaal kloppent,
eerlijk gezegt zou ik niet weten wat ik er voor moet taxeren,
rond de 20 € wel heel mooi kleurgebruik
babe schreef:@ Fantine, Erg netjes! 10-12 euro.
Nou , ik ook maar weer es
Met een slechte foto, kleuren vertekenen, bijvoorbeeld de zwarte gedeeltes. Maar dit is dan nog de beste foto die ik heb..
60X80 Acryl
Eliine schreef:
Gemaakt in photoshop cs2
Is de eerste keer dat ik hier iets plaats dus heb nog geen taxaties van anderen..ga me er ns in verdiepen
Citaat:Eliine als dit op A3 af te drukken is in dezelfde kwaliteit zoals je hem op je scherm ziet... 100+ euro.
Eliine schreef:Dankjewel voor al jullie taxaties en al het positieve commentaar
Even een verheldering over de taxatie van digitaal werkJe kunt het vergelijken met een pastel op A3 formaat wat ik doe, daar zit ongeveer evenveel werk en tijd in (wat bij mij wil zeggen dat ik er gemiddeld 7-10 uur aan zit)
Citaat:Eliine als dit op A3 af te drukken is in dezelfde kwaliteit zoals je hem op je scherm ziet... 100+ euro.
In het echt issie mooierDoor het uploaden gaat er zoveel kwaliteit en detail verloren
Malenka schreef:Lontje,
Ik kende het aquarelkrijt ook niet tot mijn vriend er mee aan kwam. "is dit niet iets voor jou?" Anders zou hij het weg gooien. Hij had het al jaren liggen. Dus nu heb ik 2 doosjes... maar ik zou niet weten waar ik nieuwe moet halen als het op is.
is inderdaad zo iets!Citaat:Is dat mss oplosbare oliepastel dat jij gebruikt?
Kijk eens op www.dekwast.nl , onder rubriek: pastel+krijttechnieken en dan bijvoorbeeld: Cretacolor AquaStic?