Joysieee, Kimmetjee04, verography, Jespri, Eline91, NESCAFE, quartel, taarss, Sicayes, magda_90 Allemaal bedankt voor de fb van week 5 en 6 
magda_90 schreef:hilly200
Ik heb smakelijk moeten lachen om je foto, wat geniaal bedacht! Die moet je eigenlijk naar Nutella opsturen!
En dat heb ik gisteravond dus ook gedaan, ach waarom ook niet hé
Citaat:
hilly200
Mooie foto van een mooie hond. Qua wegwerken sluit ik mij aan bij je eigen commentaar. Waarom heb je gekozen voor deze kleurbewerking?
Was meer een kwestie van dingetjes proberen in photoshop, toen kwam dit er uit en vond hem wel wat hebben plus dat ik hem in kleur net wat te hard vond, dit maakte hem net iets zachter.
Hanna_94 schreef:Hilly200: Erg leuke foto! Het lijkt dat ik inderdaad wat foutjes zie die komen van het wegwerken, zoals links van de hond, ter hoogte van zijn kaak? En rechts tegen het einde van de foto zie ik ook een onregelmatigheid? Wegwerken is echt niet makkelijk, maar het is echt gewoon een kwestie van oefenen oefenen oefenen De foto vind ik verder wel echt prima! Mooie scherpte en leuke zwart-wit omzetting.
Bij de hond zelf heb ik niks weggewerkt, ook niet bij zijn kaak, heb hem enkel wat verscherpt. Zie zo ook niet wat je precies bedoelt, aan de rechterkant heb ik inderdaad wat weggewerkt dat klopt. Verder bedankt voor je feedback 
showteam schreef:hilly200
Prachtige hond! Ik vind de foto wel wat donker en ik ben wel benieuwd naar de kleurenversie eigenlijk
Het donkere zie ik zelf niet zo terug, maar zal vanavond de kleurenversie uploaden 
verography schreef:hilly200: Ik vind de foto te donker en zou dan ook de hond iets lichter maken om hem meer te laten opvallen.
Zelf zie ik dat niet zo maar zal vanavond eens goed naar de kleuren kijken 
Vervolg feedback week 6.
Mb_foto Prachtige foto, niks op aan te merken.
magda_90 Heel mooi, vind de kleuren wel wat grauwig en het scherpte punt lijkt net niet bij het oog te liggen maar meer bij het vuil er boven of het kan zijn dat dat meer opvalt, vind hem vergeleken met je eerste analoge foto al stukken beter!
manonfleur vind het persoonlijke niet een hele bijzondere foto, ik denk dat je bij zulke foto’s net iets creatiever moet zijn, kijk eens wat het doet als je de pen er bij laat liggen oid, of het papier juist verfrommelt. Qua kleur kan zou ik geen oordeel kunnen doen.
Joysieee halstertouw noem je zelf al, wegwerken is soms ook erg lastig heb er zelf ook problemen mee, vind de oren iets wegvallen, in het donkere maar verder vind ik het een mooie warme foto.
elle108030 Welkom! Mooie foto maar ik zie erg veel ruis en dat doet wel afbreuk met name bij het oog is het ook zichtbaar en dat is toch wel datgene wat op zo´n foto de aandacht trekt.
Jespri Mooie foto, niks op aan te merken.
NESCAFE Had het al gezegd, maar nogmaals, prachtig.
Marit Prachtig, niks op aan te merken!
Ingvild Heel knap gedaan, vind de compositie ook mooi maar er lijkt over het geheel wat scherpte te missen of iets van een waas over heen te liggen, kan het lastig thuis brengen.
GerdjeHoran Heel mooi, niks op aan te merken.
Jessica_1998 Ik vind het beide wel leuke foto´s maar bij beide zou ik voor de volgende keer kijken naar een rustigere achtergrond en wat meer hond op de foto zetten, denk dat ze dan al heel anders ogen.
Dandy200 Bijzondere foto, weet niet helemaal wat iker van moet vinden maar vind het wel knap gedaan! Vraag me alleen wel af of die maan zo geel was of dat dat nabewerkt is, vind het net iets te opvallend.
Agossie Gaaf niks op aan te merken.
Gracezellaa Vind de foto zelf al heel tof, denk dat je met nabewerken hem net iets sprekender had kunnen maken maar hier hoeft niet veel meer aan te gebeuren, begrijp ook dat nabewerken momenteel niet lukt, ben benieuwd naar de andere gave foto´s
.
laurajoy15 Heel tof, mooie kleuren ook, vind wel het roze steeltje iets te knallend maar dat is ook een kwestie van smaak denk ik.
Sanne_com Tof, niks op aan te merken.
MyHu De korrel noem je zelf al, verder is het wel een toffe foto! Soms is het wel fijn om iets te doen wat je normaal niet doet, dat had ik met mijn nutella foto 
it_is_me Gaaf, maar had zelf persoonlijk voor wat meer scherpte op het landschap ook gekozen nu ligt de nadruk vooral op het ijs.
marijepagter Mooi portret, had zelf wel voor iets meer ruimte rondom het paard gekozen maar verder is het zeker geen verkeerde foto.
Bellatrix Tof, ietwat ruis te zien maar voor het iso getal valt het mij nog reuze mee, focus ligt mooi op de paarden had persoonlijk wel zelf gekozen om de menner ook in z'n geheel op de foto te zetten.
rosslover bijzondere foto, heeft wel wat. Vraag me alleen wel af waarom je de keuze gemaakt hebt voor dit hoge iso getal en sluitertijd en niet een iets kleiner diafragma getal? Ben zelf nog veel lerende over deze getalletjes maar denk zelf dat bij daglicht je iso niet zo hoog hoeft en voor meer licht het diafragma getal wat lager dan hou je nog steeds de wazige achtergrond en hoeft je iso ook niet zo hoog, en qua sluitertijd zou het ook lager kunnen voor meer licht want ik zie geen snel bewegende onderwerpen. Nogmaals is geen commentaar, puur interesse voor de gekozen instellingen, kan hier ook weer van leren 
Eline91 tof, laat wel het sfeertje van het wachten op het station zien.
jilinda Leuke foto, lekker creatief maar vind de roze waas die er overheen ligt net wel iets te storend.
Sicayes Prachtig, al helemaal voor een door het glas foto, niks op aan te merken.
Killyenn Mooi, vooral het beeld van binnen en buiten wat je ziet, niks op aan te merken!
Suuszels Prachtig niks op aan te merken!
crazy_horses Krijg nu alweer zin in kerst, mooi gedaan.
ponyaddicted Vind het eerlijk gezegd geen hele bijzondere foto maar kan je ook niet precies vertellen waar dat aan ligt, komt op mij meer een beetje over als een HTK foto maar dat vind ik dan ook weer zo bot klinken, het is dus niet bot bedoelt!
SuperLiesje Leuk gedaan, niks op aan te merken!
Ash_ Geweldig, vind het scheve ( kan even niet het juiste woord er voor vinden) er heel leuk bij passen, hondje lijkt ook lekker vrolijk, enige puntje is dat het hondje aan zn rechterkant net iets te overbelicht is.
LauraBloem Mooi, krijg er echt een lente gevoel bij.
EskeGirl Iets donker inderdaad maar voor de rest wel tof.
Racheel Vind hem wel wat hebben, mooi gedaan.
LOVESUSHI Vind dit een lieve foto, mooi gedaan.
horserider22 Leuk, niks op aan te merken!
wendy1987 Tof, niks op aan te merken.
Astor Mooi sprekende blik heeft het paard ook.
IsaCalixa vind de kleuren erg mooi, ‘regenboogje’ is ook niet heel storend maar vind de houding van de hond zelf niet heel mooi ook lijkt er over het hondje nogal wat ruis te zitten.
monbyou Prachtig, geslaagde foto en geslaagde bewerking!
xFace Mooie foto, desondanks dat je zusje er niet helemaal scherp op staat en de foto nogal een troebele waas over zich heen heeft vind ik het er wel bij passen, vraag me enkel af wat dat rode in de hoek is.
Niene87 Week 5: Leuke foto maar vind hem zelf wat te dichtbij genomen. Week 6: Mooi gedaan.
Lipydo Gaaf, ik kan hier echt geen slechte punten aan vinden!
calice Mooie foto, sprekende blik ook van het paard, alleen jammer van de modder bij het hoofd, verder wel een mooie foto.
_Patriciaa Knappe foto voor een binnen foto, mis inderdaad wat scherpte op het paard maar voor de rest niks op aan te merken.
HeavensLove wauw, niks op aan te merken!
Brechtjee Geweldig die blik van die hond! Had zelf wel er voor gekozen om de snuit er ook scherp op te krijgen en de ogen wat op te lichten maar voor de rest een pracht foto!
Kimmetjee04 Heel gaaf, vind de houdingen er goed bij passen en die zonnebrillen springen er echt uit bij de witte verf.
XiiaaooNaa Mooie foto, enige puntje is dat de oortjes zo donker zijn en dus wat wegvallen.
Murthul Mooie foto, niks op aan te merken.
S_imonee Met je verhaal erbij snap ik dat het een bijzondere foto is, vind de lichtval heel mooi maar zonde dat het buurpaardje zo wegvalt in de schaduw.
showteam Awh, doe mij die maar! Niks op aan te merken.
Marjoow Mooie foto had misschien zelf de bovenkant in zn geheel op de foto gezet, maar voor de rest vind ik hem erg mooi!
Babel Dus dit is hem
Ik vind het een mooie scherpe foto, waarbij de nadruk goed licht op de jockey enige jammere vind ik is dat zijn tenen zijn afgeknipt..
ismy Prachtig, niks op aan te merken!
TeSzZz Ik vind hem heel tof, niks op aan te merken.
MZorro mooie plaat, niks op aan te merken!
Crazymel Jeetje zonder statief, knap hoor! Vind hem wel iets ‘saai’ maar kan je niet vertellen waar het aan ligt, met een maan heb je ook niet zo heel veel mogelijkheden.
quartel Mooi dat licht wat door de takken valt. Vind hem wel iets te druk ogen maar voor de rest vind ik hem wel mooi.
Irene96 Mooi dat donkere grauwe.
Hanna_94 Mooie foto, niks op aan te merken.
SternPhoto Prachtige vrolijke foto, vind de zwart wit omzetting ook erg tof! Enkel jammer van de overbelichte delen op de hond.
sorsie Mooie foto, maar vind het zwart eigenlijk te zwart als je de weerspiegeling niet zag dan zou je zeggen dat de vogel er zo is op geplakt.
_Elke Heerlijk zonnebaden, vind het een leuke foto, had misschien wel wat meer van de hond scherp willen zien dan had ik zn houding net iets sneller kunnen plaatsen hoe hij nou lag maar voor de rest een mooi foto.
JewEmm Mooi niks op aan te merken.
Leonyr Prachtig, ook hoe zacht je de vacht hebt vastgelegd, gewoon prachtig!
joeluna Leuke foto, maar vind de zwart wit omzetting zelf niet heel mooi. Ik heb altijd ruzie met gimp dus zou je daar niet mee kunnen helpen, kan je wel als tip geven om inplaats van bovenaf de foto te nemen het te doen vanaf de ooghoogte van de hond, desnoods plat in het gras liggen, dat maakt je foto direct al heel anders!
tesseke Gaaf niks op aan te merken!
Deetjeeuh Prachtig, de kleuren het waterdruppeltje de scherpte er van, super netjes gedaan!
MarijeR Wauw! Niks op aan te merken!
Gub Hele mooi foto, prachtig scherp ook!
Fellow Aparte foto, grappig dat je scherpte op die hooitjes ligt, vind hem wel leuk zo.
Nefertarie Mooi foto, maar jammer van de mist? Op de foto, hij oogt zo ook wat donker.
femmelz Aparte foto leuk gedaan, wat betreft Photoshop, soms werkt die tool ook niet bij mij maar dan zit ik net op de verkeerde laag, misschien ligt daar je probleem?
Kanzi Tof, niks op aan te merken!
WiancaR Mooie foto, niks op aan te merken!
Robin_Rikkie Leuke foto, achtergrond noem je zelf al, heb helaas geen tips voor je wbt. Verkleinen.
Asselruiter Leuke foto, niks op aan te merken.
LinSa Apart zo met die donkere takken, mooi gedaan.
KimdeGroot94 Gaaf niks op aan te merken!
cathyenbeau grappig foto zo, mooi met die achtergrond, niks op aan te merken!
Bumblehorse Commentaar geef je zelf al, iedereen heeft wel eens een dipje na een paar weken prachtige platen te schieten