[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

manonnevot

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:15

POTW 9:
Afbeelding

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:48

Gub;
Heel erg bedankt! Ben het er mee eens!

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:50

Even feedback voor de mensen die iets zeiden van boom.
Deze foto is genomen op ons mini terrasje (1mx,2,5m )op de 1e verdieping. We kijken eigenlijk recht uit op garages en daarachter ligt onze gigantische gezamenlijke tuin. Waarin dus enorm grote bomen staan.
Foto met de volledige bomen zou ik enkel kunnen maken met een groothoeklens die ik niet heb.
Toch bedankt voor de tip, het ging alleen niet anders :p

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 23:18

Grappig al die verschillende meningen. Paal zag ik indd pas toen iemand het zei. Zo zie je hoe blind je dan word voor kleine details.

Super bedankt voor de complimenten en feedback

Yvonne_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 09:07

Mijn week 9:
Afbeelding

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 09:23

Mijn foto!

Afbeelding

Gub

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 12:00

Yvonne_V schreef:
Mijn week 9:
[ Afbeelding ]

Wauw!!

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 12:01

Yvonne: zeer nette plaat!

laurajoy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 12:21

Mijn week 9

Ben niet helemaal tevreden, had iets compleet anders in mijn hoofd maar daar had ik niet de attributen voor :(

Afbeelding

laurajoy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 12:23

Yvonne_V waauw wat een gave foto!

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 12:34

Hoi dames, ik maak even geen feedback lijst en stuur voor deze week geen foto in. Heb een keelontsteking en die valt best wel tegen. Dit typen op mn GSM is al vermoeiend :( doe zo snel mogelijk weerb mee..

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 12:37

Beterschap Jolanda! Hopelijk ben je snel weer opgeknapt :(:)

Gub

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 12:45

Jolandaa_ schreef:
Hoi dames, ik maak even geen feedback lijst en stuur voor deze week geen foto in. Heb een keelontsteking en die valt best wel tegen. Dit typen op mn GSM is al vermoeiend :( doe zo snel mogelijk weerb mee..

Beterschap!!

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 13:02

Beterschap Gub, wat een prachtige foto's komen er weer voorbij die met die twee honden{ herder en friese stabij?} is echt wonderbaarlijk mooi. :j

Mijn POTW 9

Mijn kleine achternichtje zo schattig moppie <3

Afbeelding

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 14:00

En hier is mijn week 9. Een voorzichtige poging voor m'n eerste zelfportret...

Afbeelding

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 14:20

@manonnevot, prachtig!

@JenEmm, het idee is leuk, maar kan er niet veel van maken. Fotografisch gezien mooi genomen :)

@binky, leuk zeg!

laurajoy15, prachtig! _O_

@Fellow, nog wat storende factoren, maar het gaat al heel goed zo! :D

@Yvonne, prachtig! :D

Voor alle mensen, ik ben op de hoogte van de scherpte, maar ik kan momenteel niet met een scherpere camera schieten :) Daarom ben ik nu ook meer technisch bezig ipv kwaliteit gezien :)

Week 9
Hier ook, helaas geen kwaliteit, anders vind ik het zelf een geweldig plaatje geworden! Deze is helaas met de telefoon genomen, maar het idee vind ik zelf geweldig :D Het moet een plaatje voorstellen die uit de jaren 60/70/80/90 is genomen, waar vissers nog druk bezig waren met vis vangen. Beetje oldschool

Afbeelding

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 15:00

Beterschap! :(:)

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 15:32

@Kimerley23, dankje! nee het wit is niet overbelicht :)

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 20:21

Allemaal bedankt voor de feedback. Ik ben zelf totaal niet tevreden met de foto, maar behalve de foto's van t concert heb ik eigenlijk al een tijd niets gemaakt waar ik wel tevreden mee was.

Zit prive in een dipje en ik kan er zelfs niet meer door fotograferen. Weet niet zo goed of ik mezelf moet blijven forceren of maar gewoon even moet stoppen met fotograferen. Het lijkt ook wel of ik de composities niet meer zie, vroeger zag ik dat soort dingen vrij gemakkelijk, maar nu lukt het me gewoon niet.

Iemand hier zoiets mee gemaakt die me tips kan geven (per PB zodat we het topic niet bevuilen)

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 23:25

Babel schreef:
Allemaal bedankt voor de feedback. Ik ben zelf totaal niet tevreden met de foto, maar behalve de foto's van t concert heb ik eigenlijk al een tijd niets gemaakt waar ik wel tevreden mee was.

Zit prive in een dipje en ik kan er zelfs niet meer door fotograferen. Weet niet zo goed of ik mezelf moet blijven forceren of maar gewoon even moet stoppen met fotograferen. Het lijkt ook wel of ik de composities niet meer zie, vroeger zag ik dat soort dingen vrij gemakkelijk, maar nu lukt het me gewoon niet.

Iemand hier zoiets mee gemaakt die me tips kan geven (per PB zodat we het topic niet bevuilen)

Heb je een berichtje gestuurd :(:).

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 00:47

Thanks voor de berichtjes :)

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 11:33

Irene96, Mooi hoor vind vooral de "pose" mooi is weer eens anders dan het geijkte wat vele modellen neerzetten!

Lizaa01, Apart ik vind het mooie kunst!

Monbyou, Agos wat een schatje ik zelf had de bankleuning of knie? er afgesneden want die stoort me...

Kelszz, Hihihihi ondeugend shetje ,kleuren zijn mooi "aards"

Laurajoy15, Boeit me niet echt maar ik vind het wel een heel knap stukje fotografie!

Manonnevot, Prachtig de kleuren die terug komen en de band die het laat zien tussen mens en paard.

Yvonne_V, Mijn favo foto tot nu toe in week9 Geweldig mooi!!

Fellow, Heerlijk relaxede foto,zou zelf het band weg proberen te krijgen.

JewEmm, Alsof je gevangen zit,voor je eerste zelfportret vind ik hem zeer geslaagd hoor.

Nayomie,
Je hebt bereikt wat je wilde een oud vergeeld stukje "vroeger" zie ik er ook in.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 12:10

Week 9
Ietsjes veranderd in de nabewerking...

Afbeelding

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 12:26

Jolanda, beterschap!

@Xina leuk gedaan! :) Mooi scherp ook.
@binky, dank je wel ^^

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 13:45

Ik schaam me stiekem een beetje, heb echt al weken geen commentaar gegeven, maar heb het ontzettend druk -O- heb nu éindelijk een gaatje gevonden, en besloten dat ik het echt om de dag ofzo moet gaan bijhouden, dan is het te overzien...
Feedback week 9 tot nu toe:
Jilinda Hele mooie zachte foto, ik vind de z/w omzetting goed bij t plaatje passen. Wel is hij naar mijn mening net wat te licht.
Irene96 Hmm, deze foto is niet helemaal mijn ding maar ik weet niet precies waarom eigenlijk.. Ik denk dat ik m net wat grauw vind (al kan je daar met dit weer niks aan doen natuurlijk), en wat krap aan de linkerkant. Ook kijkt het model een beetje moeilijk.
Lizaa01 Toffe foto! Ik vind m qua compositie echt heel gaaf, zit me stiekem alleen een beetje te storen aan de stukjes lucht aan de linkerkant die – logisch – overbelicht zijn.
Monbyou heel schattig hondje, maar ik vind de foto een beetje flets. Ook is de achtergrond met alle kleurtjes van het kussen en de bank enz. een beetje rommelig. Technisch: ik zou voor een iets grotere scherptediepte hebben gekozen, zodat de neus ook scherp was geweest.
Kelszz_ wat een schatje! Leuk moment heb je vastgelegd, ik zou alleen zelf kiezen voor óf de pony groot in beeld, óf wat meer omgeving, zodat je ook zonder tekst kan zien wat er precies gebeurt. Verder oogt de foto wat (te) verscherpt, maar ik weet niet of dat ook echt zo is.
Manonnevot Wauw! Prachtig moment, mooie kleuren en netjes scherp. Ik vind het alleen een beetje jammer dat er takjes voor het midden van de foto lopen (dus echt over de neus van het paard), dat leidt een beetje af.
Yvonne_V geweldige foto, mooie compositie, scherp, fijne kleuren. Ik heb hier eigenlijk niks op aan te merken :)
Fellow Ik vind de kleuren en scherpte heel mooi, maar de achtergrond is een beetje rommelig, en ik vind het jammer dat het meisje haar ogen dicht heeft.
Laurajoy15 Heel erg tof! Ik had zelf alleen wel gekozen voor een effen achtergrond denk ik. Ook is het glas aan de onderkant een beetje vreemd afgesneden.
Binky ahw baby! Mooie foto, nette belichting. Ik vind het alleen jammer dat het linkeroog echt behoorlijk onscherp is. Misschien de volgende keer een iets kleiner diafragma?
JewEmm Petje af voor het wagen van een poging tot zelfportret! Ik vind het op zich een nette plaat, maar ik vind wel dat een beetje overgeconcentreerd kijkt ofzo, ik weet niet waar het precies aan ligt, maar ik vind de foto een beetje ‘moeilijk’.
Nayomie Het idee van de foto is leuk, maar ik vind m wel wat flets, had zelf het contrast iets opgeschroefd denk ik. Verder vind ik je logo erg groot en daardoor een beetje storend.
XiiaaooNaa Hele mooie dromerige foto, heb eigenlijk niks aan te merken, gewoon goed. (alleen misschien niet heel origineel, maar hé dat hoeft ook niet altijd).