Maar met wat geduld kom je er soms nog wel!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imd schreef:ambetant? daar heb ik nog nooit van gehoord
Maar om even op je vraag terug te komen: wat voor batterijen gebruik je en hoe oud zijn deze? Na verloop van tijd worden batterijen minder goed. Tevens kun je het beste speciale fotobatterijen (meer vermogen oid) gebruiken. Deze zijn te koop bij hema of je fotospeciaalzaak.
Misschien werkt dat? En een setje extra batterijen bij je hebben, altijd.
Dat zou ik eerder doen dan een nieuwe camera, zeker als je er verder nog tevreden over bent. Zo niet, en je wilt echt een nieuwe: wat is je budget precies?
Edit: Zelfde als nouks dus
Natasja__ schreef:Hallo, ik bezit over een NIKON D60.
Nu ben ik opzoek naar een 'bij cameraatje'.
Want die zijn wat makkelijker mee te nemen.
En daarmee ook simpele filmpjes mee te kunnen maken.
Maar ik heb echt geen idee welke camera ik moet nemen..
Prijsklasse: € 100/150.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, alvast bedankt!
imd schreef:Natasja, tegenwoordig kun je met een compact bijna geen miskoop meer doen denk ik. De verschillen tussen de camera's zijn behoorlijk klein, en ze presteren eigenlijk allemaal wel goed. (dan heb ik het wel over de nieuwere modellen he).. Hier thuis hebben wij bijvoorbeeld een Fuji J250 ofzo, weet het niet precies, en nog een van een vrij onbekend merk. Ik zou zeggen, kijk even op bol.com, daar kun je je zoekcriteria invoeren, en zo een paar eisen selecteren..
Voor jou is dus sowieso videomogelijkheid belangrijk.. Qua megapixels zijn ze ook allemaal vrij gelijk, alle camera's hebben minimaal 8mp. 't Is eigenlijk maar net wat je een beetje aan staat. Batterij of accu en het aantal zoom zou je dan nog naar kunnen kijken, maar dan heb je ;t zo ongeveer wel gehad..
imd schreef:Nouja, je kan een camera kopen van 85 euro, of een van 2500 euro. Maar ik ga er vanuit dat je voor een (simpele) compact gaat?
In dat geval quote ik mijn eerdere bericht nog even:imd schreef:Natasja, tegenwoordig kun je met een compact bijna geen miskoop meer doen denk ik. De verschillen tussen de camera's zijn behoorlijk klein, en ze presteren eigenlijk allemaal wel goed. (dan heb ik het wel over de nieuwere modellen he).. Hier thuis hebben wij bijvoorbeeld een Fuji J250 ofzo, weet het niet precies, en nog een van een vrij onbekend merk. Ik zou zeggen, kijk even op bol.com, daar kun je je zoekcriteria invoeren, en zo een paar eisen selecteren..
Voor jou is dus sowieso videomogelijkheid belangrijk.. Qua megapixels zijn ze ook allemaal vrij gelijk, alle camera's hebben minimaal 8mp. 't Is eigenlijk maar net wat je een beetje aan staat. Batterij of accu en het aantal zoom zou je dan nog naar kunnen kijken, maar dan heb je ;t zo ongeveer wel gehad..
Fredlover10 schreef:http://www.kamera-express.nl/index.php? ... duct=29503
Ik zit te denken om die te nemen.. Ik heb gehoord dat je op sommige camera's de foto's niet terug kan zien ofzoiets? Dus dat je ze perse op de computer moet zetten. Kan je ze hier wel gewoon nadat je ze hebt gemaakt meteen terugkijken? En kan je hier ook springfoto's mee maken? En wat zou de beste lens hiervoor zijn?
Sorry voor al mijn vragen, hihi.
Fredlover10 schreef:http://www.kamera-express.nl/index.php? ... duct=29503
Ik zit te denken om die te nemen.. Ik heb gehoord dat je op sommige camera's de foto's niet terug kan zien ofzoiets? Dus dat je ze perse op de computer moet zetten. Kan je ze hier wel gewoon nadat je ze hebt gemaakt meteen terugkijken? En kan je hier ook springfoto's mee maken? En wat zou de beste lens hiervoor zijn?
Sorry voor al mijn vragen, hihi.
Natasja__ schreef:Hallo, ik bezit over een NIKON D60.
Nu ben ik opzoek naar een 'bij cameraatje'.
Want die zijn wat makkelijker mee te nemen.
En daarmee ook simpele filmpjes mee te kunnen maken.
Maar ik heb echt geen idee welke camera ik moet nemen..
Prijsklasse: € 100/150.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, alvast bedankt!