Janique: Hartstikke bedankt! Geweldig zeg! Niets meer te bekennen van die storende elementen! En dat zwarte bandje onder haar kin weggehaald, jeetje echt goed! Ben er super blij mee! Hartstikke bedankt! Echt knap
Voor op mijn site wil ik wat mooie foto's van mijn paarden nou heb ik een aantal foto's waarop ik een andere achtergrond wil alleen ik heb geen vaste hand en kan ze dus niet uitknippen wie wil dit voor mij doen met de volgende foto's??? Alvast heeeel erg bedankt!!!
Mag ik je 1 tip geven? MIss, kan je in het vervolg die 2 plaatjes omdraaien, zodat de afsnijding van het paard niet in het midden valt, maar aan de zijkant.. dan lijkt ie iets echter.. Snap je? Ik vind m verder wel mooi gemaakt
Ik bewerk de foto's met Paint shop Pro. Had een demo van 40 dagen en mijn broer heeft er een crack op gezet zodat ik het nu altijd kan gebruiken. Het is vrij duur om in de winkel te kopen
volgens mij niet lexlover maar hier nog wat voor Nightlover: even in je profiel gekeken... simpel, alleen een tekstje maar even snel gedaan (ik denk; ik bewerk wat, dan krijgen we sneller een nieuw topic )