Nevony schreef:@Borisje: Misschien is het wel tijd voor nieuwe potloden?
Ja zou kunnen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nevony schreef:@Borisje: Misschien is het wel tijd voor nieuwe potloden?
Fantine schreef:tegen gekras: neemer de tijd voor, werk in laagjes, maak geen strepen maar rond je strepen af(kan t niet beter uitleggen), meer rondjes tekenen zeg maar
Ik ga gewoon me best doen
Als ik een foto krijg die ik kan gaan tekenen.. 
algemene tips. staan er trouwens in het algemene tekentips topic ook een hoop Nevony schreef:@Iwan_fjord, volgens mij heb je de hals helemaal bovenaan iets te rond gemaakt,
Idd loopt nu ik er beter naar kijk wel erg raar bol
Er kloppen wel meer dingen niet maar ik zag het gewoon niet tijdens het tekenen. Noujah ik zag wel dat het fout was dus maar niet hoe het wel moest. Mmh zeer vervelend, hopelijk gaat het bij me volgende tekening wat beter

Verwacht er niet teveel van! Ik ga morgen denk beginnen.. Ik stuur je wel PB als ik klaar ben
?
) Heb je andere hoofdfoto's ? joellover schreef:oke maak je ook tussen sprongetjes?
Zie wel
.
IcePrincess schreef:joellover, die eerste is echt super, geweldige uitstraling!
Ik ben alleen meer met zelfverzonnen paarden bezig nu dan nateken en heb al teveel gewone portretjes, maar als je hem groot mailt (adres vind je op mijn site) sla ik hem op, misschien dat ik er later nog wel iets mee kan want zo'n koppie kan ik nog nietzo goed uit mijn hoofd tekenen.

En dan vraag je aan mij om iets te tekenen
Is eht erg dat ik dan eerst met een andere begin (A)?
Misschien kun je beter voortaan je bericht editten Borisjuuh 
: 
Kwaliteit is achteruit doordat de foto met me webcam genomen is! Scanner doet het niet en kan me fototoestel ff niet vinden.. Als ik hem weer heb zal ik even een foto maken