ik ben twaalf en teken sinds uuhhhmm( +) ) sinds vorig jaar +) hihi ik heb ook nog een boekje waarin paardjes staan van toen ik ong. 3/4/5 j. was echt grappig misschien zet ik het er wel en keertje op
Oh, jammer... Naja, dan zie ik wel wanneer je er weer aan gaat...Ik wacht...
Smeetjow: Wie opent nou,.,? De stippen zijn volgens mij ook heel moeilijk/lastig te maken. Ik vind die er ook te 'nep' uitzien, sorry! Verder heel mooi.
kan niet online komen op de comp in de woonkamer zit geen msn en ik voel me niet zo goed dus als ik dadelijk de link heb gekregen van imagshack (ofzoiets in die richting) stuur ik even een tekening naar iemand van een tijdje geleden en ga ik lekker slapen
Ik ben ook 13 (nog 1,5 maandjes (om precies te zijn 30 april ) en dan ben ik 14! ), en ik teken ehm... sinds november 4,5 maandjes dus. Vroeger heb ik vrijwel nooit getekend, en ook bijna geen paard
Laatst bijgewerkt door 1234 op 13-03-06 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Farouche2 wil je mijn hond tekenen ik ga zelf ook hondjes tekenen maar zou het wel leuk vinden als iemand het voor mij dee maar is er iemand die een goeie leuke duidelijke foto van een hond heeft heb oefen materieaal nodig:o ik ga ook begin met paarden binnekort da laat ik ze wel zien dus heb oefenmateriaal nodig