Ik heb nog geen tijd gehad om op de feedback te reageren, maar dat zal ik denk ik in de loop van de week doen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Murthul
Leuk gedaan dat druppeltje! Scherpstellen is manueel sowieso handiger. Je kunt dit doen door de kraan alvast te laten druppelen en dan een breinaald (o.i.d.) daar te steken waar het druppeltje steeds valt, daar stel je dan manueel op scherp. Door met je diafragma rond de f/6 te gaan zitten heb je een iets groter gebied scherp.
Deze foto is mooi van kleur, maar was vanaf ooghoogte wellicht nog mooier geweest, maar dat is een klein detail.
Citaat:Murthul
Heel mooi zacht landschap zo. Wat voor een lens en camera heb je gebruikt ivm dat je de lamellen zo mooi ziet?
magda_90 schreef:rosslover
Een heel mooi portret van een mooie hond, maar waar is de scherpte? Wat jammer zeg!
De achtergrond is ook erg prachtig van kleur en mooi zacht.
Killyenn schreef:Dank voor het commentaar magda_90! Neusgat ben ik met je eens, schaduw van de flits was de bedoelingBen een beetje aan het experimenteren met verschillende studiostijlen. Vorige keer was ik voor een meer gebalanceerde belichting gegaan, dit keer voor een harde belichting. Prefereer de eerste maar vond het bij deze wel leuk om te proberen
magda_90 schreef:Ik bedoelde die flare ook niet qua geshopt, maar ik zit er een tijdje op te letten bij veel foto's namelijk. Bij mijn 50 mm f/1.7 heb ik analoog 7 hoekjes in die flare, digitaal niet. Ik probeer er wat achter te komen waarom de flare bij de ene lens 7 hoekig is en bij de andere rond, snap je?