Commentaar van week 8 - 2014:Agossie verzamelt
hierMooi scherp, alleen wat je zelf ook al zei, hij heeft niet iets extra's
Ash_Mooi scherp, erg leuke compositie
AsselruiterWauw, super scherp! Erg mooi gedaan
BabelWow gaaf gebouw, misschien ietsje meer warmte toevoegen? Verder erg leuk!
BellatrixAhw zo lief! Mooi scherp, jammer van het hekje op de achtergrond + voeten hihi
binkyRoos mooi scherp, heb je hem geflitst door de reflectie op de kandelaar, dat vind ik wat jammer.
(Wel heel mooi idee! )
BumblehorseWauw wat een lucht zeg! Prachtig, niks op aan te merken
caliceVind hem zoooo lief! Mooi scherp en wat een lief koppie
C_estmoiErg leuk! Hij lijkt niet zo heel erg scherp maar dat kan komen door het uploaden..

Bling bling misschien ietsje scherper de volgende keer? Wel hele mooie kleuren.
chipMooi plaatje, lucht misschien ietsje warmer maken dan komt ie net iets mooier tot zijn recht.
DeetjeeuhWow apart, wel erg mooi! Heb je een lamp erachter geplaatst?
Djura99Super! Wat een sfeer, erg mooi plaatje
faatxhorseZoals ik al gezegd had vind ik hem prachtig, kan er naar blijven kijken!
FellowErg fijn! Goede keuze voor zwart/wit
FenneeLief! Alleen lijkt hij bij mij op het scherm niet scherp en wat donker, misschien kun je hem wat warmer maken en een beetje contrast toepassen?
FenneeeeSuper scherp, lief koppie, jammer van het stukje huis op de achtergrond...
Gub verzamelt
hierLeuk, aparte compositie gekozen vind het wel wat hebben, misschien kun je hem iets warmer maken of heb je hem zo met een reden gelaten?
Hanna_94 verzamelt
hierWauw erg mooi! Misschien kun je de 2 paaltjes links nog wegwerken, dat stoort een heel klein beetje, vind hem prachtig!
HeavensLove verzamelt
hierApart zo gedraaid heeft wel iets

verder mooi scherp, misschien iets te levendig qua kleur (lijkt wat oranje)
Irene96 verzamelt
hierWowww! Super knap gemaakt, zelfportret?
ismyWow gaaf, en dat met een mobiel hihi, sfeer wordt heel mooi uitgebeeld!
Jessica_1998Mooie letters maar de foto kan wel wat bewerkt worden, meer contract en belichting? Dan ziet ie er al een stuk beter uit denk ik
JewEmm verzamelt
hierMooi gedaan, heb je de sluitertijd heel erg lang open laten staan?
jilindaAhw lief! Mooi koppie en lekker scherp!
JoeyErg mooi! Super fijne kleuren en de sfeer is ook duidelijk aanwezig
Jolandaa_Wat een plaatje zeg! Zo'n foto wil ik ook wel in de kamer hebben hangen, snap heel goed dat deze foto voor een cadeau wordt gekozen! Super gedaan!
kani_ejjLief, met je eigen commentaar ben ik het eens vind het alleen wel jammer dat je de hond niet iets meer van voren ziet...
Kelszz_Lekker zomers! het schuine heeft wel wat!
_Kiki_ verzamelt
hierLeuke compositie, misschien iets meer contrast?
kimberley23 verzamelt
hierlaurajoy15Mooie kleuren, erg mooie foto!
Lizaa01Leuk! Lekker eigenwijs koppie en mooi scherp goed gedaan!
manonnevotMooi beest! Bij mij lijkt de neus niet zo scherp dat vind ik een beetje jammer…
maritPrachtig! Verder geen commentaar heerlijk!
MarijeRHahah hoe een grote mond die kleine heeft hifi, leuk foto! Jammer van het hek erachter…
Marjoow verzamelt
hierMooi! Waar heb je deze foto genomen? Erg goed gedaan om het water langer te fotograferen voor het effect
Mb_fotoGaaf, die komt even binnen! Misschien volgende keer het haar iets duidelijker maken? verder erg mooi!
MichieldeMAltijd maar die motors haha! Wel erg mooie foto
monbyouAhw zo lief! Volgens mij is het hondje bij zijn neus niet helemaal scherp, voor de volgende keer
MyHuDaar isie weer hihi, ik vind het echt een leuke hond lekker vrolijk koppie

Misschien iets meer contrast en warmte? Verder erg lief!
NatassJaWauw! Echt prachtig!
NayomieAparte foto, heel erg mooi idee, alleen lijkt hij bij mij niet zo scherp…
NefertarieErg mooi! Prachtig dat winterkoninkje zo tussen het riet

Je bewerking is geen z/w denk ik? Welke bewerking heb je gebruikt?
Racheel verzamelt
hierErg leuk! Mooi scherp en fijne compositie, jammer dat het in Nederland dan net weer regent haha
RevanchesWow gaaf en ook nog zo scherp! Leuk idee!
Robin_Rikkie verzamelt
hierDat oog kijkt je zo lief aan! Misschien zou je iets meer contrast aan kunnen brengen? Verder erg mooi!
Sanne_comAl die kleuren erg mooi, jammer van het takje maarja in een dierentuin kun je daar niet veel aan veranderen
showteamGeen katten hihi, erg fijn en ook een hele mooie achtergrond, die geeft sfeer!
SodeletuutLief, erg mooi scherp en de ogen knallen eruit! Met je spookje achterin haha
SuuszelsJaloerss! Ben dit jaar niet op wintersport geweest dus toen ik je foto zag moest ik wel even terugdenken, volgens mij goed scherp alleen wat meer levendigheid zal hem goed doen denk ik, dan knalt ie er nog meer uit
TammyVN verzamelt
hierMooi kleurverloop zeg! Jammer dat het slootje zo bruin is, maarja zo zijn de meeste slootjes…
tesseke verzamelt
hierFijne focus en mooie kleuren! Persoonlijk vind ik dit erg leuk om foto’s van te maken en om naar te kijken dus goed gedaan!
Tinky12 verzamelt
hierWat een lucht zeg, en die boom knalt er ook nog eens uit, ik vind hem prachtig!
XiiaaooNaaMooie kleuren, passen erg goed samen met de achtergrond, klopt het dat het wit iets overbelicht is?
xLokiPrachtig, kan hier naar blijven kijken! Mijn favoriet voor deze week
YlvyWat een knapperd, helaas van het huis en de auto maar dit had je zelf ook al gezegt, wat een prachtig tuig heeft deze belg om zeg!
Yvonne_VErg leuk! mooi scherp en in the middle of the picture hihi, jammer van de schutting maar ik vind het niet echt storen