[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 21:24

laurajoy15 schreef:
Sanne_com Wow! Wat een gaaf beest! Die kleuren _/-\o_ Maar ooo zo zonde van die dikke tak voor het dier... Wat ontzettend jammer.. Of heb je dit bewust gedaan?

Helaas was het in de dierentuin, dus bewust wel maar ik wou het liever niet. Helaas zat dat beest al weet ik hoe lang stil en weigerde te bewegen :+ Dus helaas

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 21:59

Feedback Week 8

Agossie: leuke foto, maar zonder meerwaarde. Dat had je zelf ook al opgemerkt.
Ash_: goede compositie, misschien dat bruine paaltje proberen wegwerken en had zelf wat meer ‘kont’ willen zien.
Asselruiter: zeer geslaagde foto, let op dat je logo het oog niet trekt.
Babel: Bekend beeld, had zelf de foto minder oud willen laten lijken. Dit is net een foto uit zo’n oude gids van Londen.
Bellatrix: zit er links nu geen grote vlek? Voor de rest mooi scherp. Leuk beeld.
binky: Wat zonde van de flits. De achtergrond trekt voor mij te veel aandacht. Of de achtergrond had donkerder gemogen, of had je meer moeten uitzoomen, zodat de hele kaarshouder en bloem erop stonden.
Bumblehorse
calice: ik mis de volledigheid van het handje.
C_estmoi: Het detail van het oog gaat wat verloren. Zonde dat er nog zoveel hoofd te zien is, ook wat overbelichting en harde schaduw.
chip: ik mis scherpte? Het stoort me wel dat de beek niet in het midden is. Foto misschien bijsnijden?
Deetjeeuh: Prachtig!
Djura99: probeer de volgende keer bij een oogfoto iets meer in te zoomen en zorg dat je achtergrond een andere kleur heeft dan het paard.
faatxhorse: Super mooi, maar wat zijn die vegen? Dat is spijtig.
Fellow: Heel liefdevollle foto. Mooi gevuld.
Fennee: Het lijkt net alsof de foto binnen gemaakt is wanneer je door het raam kijkt.
Fenneeee: Mooi scherpe foto, zou proberen letten op de achtergrond.
Gub: Wat zonde dat de kindjes niet zo scherp zijn. Anders was het een prachtplaat.
Hanna_94: Mooie omgeving, probeer met felle zon je zonnenkap erop te zetten tegen lensflares. Vind hem ook nog iets te overbelicht.
HeavensLove: Wat gek dat je de foto zo genomen hebt en niet gedraaid. Wel een mooie plaat overigens.
Irene96: Mooi gedaan!
ismy: Ja, dat is een foto uit de twilight of hungergames film achter de schermen!
Jessica_1998: Mooi getekend, maar focus daar dan ook op, meer boek, minder achtergrond.
JewEmm: Prachtig, mis alleen het einde van het veertje een klein beetje. Doe het je niet na!
jilinda: Een kip! Zonde van die bruine ernaast.
Joey: Is de foto bewust zo overbelicht bovenaan? Je hebt het beest wel op de perfecte plaats!
Jolandaa_: Spijtig van de lensflares, plaat mocht ook scherper. Misschien dat je hier een silhouette van had kunnen maken als je op een andere plaats stond?
kani_ejj: Van dichtbij lijken het wel net 2 aparte foto’s zo met de vrouw onscherp, vind het wel niet echt storen.
Kelszz_: De foto is schuin, en manipuleert je zicht, ik zou hem recht zetten.
_Kiki_ : Verdwaalde voet zou ik eraf gehaald hebben.
kimberley23: Cuties! Ik mis alleen wat nek van het kleintje?
laurajoy15: Zijn de kleuren bewerkt of water ze echt zo? Het lijkt niet echt.
Lizaa01: Woef! Mooie compositie!
manonnevot: ziet er een prachtpaard uit. Sprekend hoofd. Spijtig dat het er niet helemaal op staat.
marit: Prachtig!
MarijeR: Hopelijk waren ze aan het spelen?
Marjoow: Prachtig!
Mb_foto: Vind de foto heel hard. Wss ook door de blik in de ogen.
MichieldeM: Leuke foto. Al vind ik de lucht nogal heel wit tegenover de rest. Andere hoek was misschien beter geweest?
monbyou: :(:)
MyHu: Ik mis scherpe en zie nogal wat ruis, maar die dingen had je denk ik zelf al opgemerkt.
NatassJa: Wauw! Super foto.
Nayomie: Vind je logo op een vervelende plaats staan. Ik miso ok wat scherpte op de bloem. Al stoort het niet heel erg.
Nefertarie: Leuke prent, je moet al 2 keer kijken waar het vogeltje zit.
Racheel : Zonde van de witte vlekjes (regen?) Denk dat ik hem liever in kleur zie. Nu lijken zijn billen niet meer bil. (als je snapt wat ik bedoel ;) )
Revanches: Leuk dat het haar nog wat ‘beweegt’, maar had toch een snellere sluitingstijd genomen hiervoor en meer schuin, zodat je meer gezicht ziet.
Robin_Rikkie: Ik zie liever een volledig hoofd of een detail foto, niet iets ertussen in, de kleuren vind ik ook flets.
Sanne_com: Raar beest. Prachtige kleuren!
showteam: naar jouw foto’s kijk ik ook altijd uit. Prachtig!
Sodeletuut: mooie foto, al gaat mijn blik ook wat naar de achtergrond. (Ik denk dat zwart wit zowieso beter is dan kleur dus geode keuze!)
Suuszels: Ik mis wat scherpte. Had de sneeuw ook echt duidelijker willen zien aan de benen.
TammyVN: aansprekende plaat, vind de voorkant wat geel en de lampen achter behoorlijk fel.
tesseke : Jij bent ook een favoriet. Super mooi weer!
Tinky12: Jij hebt ook een mooie lucht te pakken gekregen!
XiiaaooNaa: Lekker! Aansprekende foto, doet me al denken aan zomeravonden!
xLoki: foto werkt niet?
Ylvy: Traditioneel, super! Zonde van de achtergrond, maar daar kan je niet veel aan doen op zo’n spontaan moment
Yvonne_V: Iets meer scherpte en iets meer ruimte bij de staart en het plaatje was super!

JewEmm

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 22:04

Dank voor de commentaren!
@Bumblehorse: dat zit er niet aan, omdat ik het vast had met m'n vingers. Wilde die niet op de foto hebben.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 22:06

Bedankt voor de leuke feedbacks! :D

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 22:10

@Bumblehorse: ik had hem oorspronkelijk horizontaal getrokken, maar toen klopte het echt niet, was maar een raar beeld, dus heb ik hem via de pc verticaal gedraaid, dan was die iets beter, de hond zat eigenlijk gewoon een beetje raar kwa houding ^^ maar soms moet je het eens anders proberen hé

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 22:14

Bumblehorse;
Die punten had ik inderdaad zelf al :)) Het was grauw weer, dus hoge ISO.
Heel erg bedankt!

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 22:15

Wauw, dank jullie voor de complimenten!! :o

Ik zal proberen deze week weer eens feedback te geven. Even wachten tot m'n laptop weer terug is!

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 22:46

Bedankt voor het commentaar! Het is inderdaad gewoon met mijn telefoon gemaakt, misschien is het wel een beetje zien aan de kwaliteit. een klein filtertje er over heen en hoppaaa! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 23:30

Weeeek 9!

Afbeelding

Bedankt voor de gave feedback trouwens, heel leuk om te lezen! :j

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 23:52

oke beetje laat maar hier mijn week 8 dan nog maar :Y)
Afbeelding

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 13:39

Week #8
Agossie; lieve foto, misschien was hij vanuit een iets lager standpunt nog mooier geweest.
Ash_; heerlijke foto weer, erg leuk gedaan. Jammer van die paal (?) op de achtergrond.
Asselruiter; prachtig! Past helemaal bij het weer van de afgelopen dagen. Ik denk dat hij nog mooier was geweest als het scherpe gras rechts op de foto een iets groter stukje was geweest of juist niet zo scherp.
Babel; ik vind het op zich wel een mooie foto, maar het onderwerp trekt met niet helemaal (maar dat is echt heel persoonlijk). Jammer van die put linksonder.
Bellatrix; hele leuke foto, erg schattig.
binky; leuke compositie! De foto oogt alleen een beetje druk voor mij.
Bumblehorse; prachtig! Jammer dat de bovenkant van de boom er net niet op staat. Maar wat een geweldige kleuren.
calice; wat een lieve foto! Jammer dat het vingertje net niet scherp is.
C_estmoi; wat een mooie blauwe lucht in het oog. Jammer van de schaduw op het hoofd.
chip; heerlijke foto om naar te kijken.
Deetjeeuh; paard met een gouden randje! Heel mooi gedaan.
Djura99; mooie foto!
faatxhorse; wauw, wat een kleuren in dat ook! Ik vind de weerspiegeling hier jammer, zeker met die hele mooie kleuren!
Fellow; fijne sfeer in je toto zeg! Jammer dat het rechter paard er niet helemaal op staat met zijn hoofd/manen/oor (wat daar ook zit :+ )
Fennee; ik mis wat scherpte, wel een hele leuke foto! Schattig dat vogeltje.
Fenneeee; leuke foto, wat een heerlijk ontspannen lipje!
Gub; heerlijke foto! Leuk gedaan.
Hanna_94; mooie foto, heb ik niet veel op aan te merken.
HeavensLove; wat een leuke foto! Het hondje oogt bij mij alleen erg oranje.
Irene96; interessante foto om naar te kijken, mooi gedaan.
ismy; zo, dat zou je niet verwachten van een telefoon-foto! Wat een sprookjesactige foto.
Jessica_1998; leuke foto, hij zou van mij alleen iets lichter mogen. Hij oogt een beetje grauwig.
JewEmm; hele leuke foto, knap gedaan met dat veertje!
jilinda; wat een mooie foto! Jammer van de andere kip op de achtergrond.
Joey; leuke foto, ik vind alleen de ‘waas’ die erover hangt jammer.
Jolandaa_; leuke foto, wat een mooie omgeving.
kani_ejj; wat een leuke interactie heb je vastgelegd zeg!
Kelszz_; leuke foto, heerlijk zo’n pad.
kimberley23; wat een leuke foto! Heerlijk die koppies.
laurajoy15; prachtige foto! Toch vind ik het jammer dat je de deken en het halster ziet zitten.
Lizaa01; wat een leuke foto, erg leuk gedaan met het gras.
manonnevot; wauw, wat een manen zeg! De foto lijkt niet helemaal scherp?
marit; prachtige foto! Meer kan ik er niet over zeggen.
MarijeR; geweldig! Heerlijke foto, ik heb hier echt zitten lachen in m’n eentje!
Marjoow; mooie foto zeg! Hij oogt voor mij alleen wel heel groen.
Mb_foto; hele mooie foto, heb ik niks op aan te merken!
MichieldeM; wauw, mooie foto!
monbyou; jammer dat de foto niet helemaal scherp is, ander zou hij erg leuk zijn. Ik vind hem ook een beetje krap aan de bovenkant.
MyHu; leuke foto, jammer van de ruis inderdaad.
NatassJa; maar 1 woord voor: prachtig! Echt super mooi!
Nayomie; mooie foto! Ik denk dat ik hem nog mooier had gevonden als je de foto van een lager standpunt had genomen.
Nefertarie; leuke foto, ik zag het vogeltje meteen zonder dat hij echt erg opvalt, heel leuk!
Racheel; leuke foto! Die miezer heeft wel wat!
Revanches; heel leuk gedaan, mooie foto.
Robin_Rikkie; ik vind het wel een leuke foto, alleen vind ik hem niet helemaal fijn uitgesneden.
Sanne_com; wat een prachtig beestje zeg! Mooie foto!
showteam; hele mooie foto, niks op aan te merken.
Sodeletuut; ik vind de achtergrond wat druk maar wel een hele leuke foto! Wat heeft hij/zij een mooi zwart randje om zijn/haar neus!
Suuszels; mooi die sneeuw zo! Leuke foto.
TammyVN; de foto is voor mij iets te ‘bewerkt’, waardoor ik hem niet zo fijn vind kijken. Ik vind het idee wel erg leuk.
tesseke; ook al een foto die zo goed bij het weer past van de afgelopen dagen! Mooie foto.
Tinky12; wat een prachtige kleuren zeg! Hele mooie foto. Al had van mij links een stukje van de foto af gemogen.
XiiaaooNaa; wat lief en leuk! Fijne foto om naar te kijken.
xLoki; wat een geweldige sfeer in je foto! Prachtig.
Ylvy; jammer dat de achtergrond zo druk is, leuke foto.
Yvonne_V; wat een knapperd! Erg leuke foto!

@laurajoy15; dankjewel, ben zelf ook best tevreden over deze foto :)
@Ylvy; dankjewel, dat zal ik de volgende keer eens proberen!
@Bumblehorse; Dankjewel. Grappig zo persoonlijk als dat toch is, laura vindt het de foto juist afmaken.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 13:42

_Kiki_ schreef:
Week #8TammyVN; de foto is voor mij iets te ‘bewerkt’, waardoor ik hem niet zo fijn vind kijken. Ik vind het idee wel erg leuk.

Hier wilde ik toch even op reageren :D, hij is amper bewerkt. Met de juiste instellingen, veel geduld, statief, krijg je dit. Ik heb hem enkel iets lichter gemaakt in de lucht om de sterren wat meer te benadrukken. Witbalans stond misschien niet helemaal goed waardoor de kleuren groener lijken, maar mij stoort dit niet echt eigenlijk.

Ik ga hopelijk vanavond tijd hebben om eindelijk weer eens feedback te geven op de foto's :).

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 13:44

O echt? Wat leuk! Dan vind ik de foto ook meteen veel leuker, haha. Wat grappig zeg, dan vind ik het echt super knap zoals je de foto hebt gemaakt! Dankjewel voor je uitleg.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 13:47

_Kiki_ schreef:
O echt? Wat leuk! Dan vind ik de foto ook meteen veel leuker, haha. Wat grappig zeg, dan vind ik het echt super knap zoals je de foto hebt gemaakt! Dankjewel voor je uitleg.

Haha ja echt :'). Foto is rond half 12 genomen dus mijn belichting komt van straatlantaarnpalen etc.

Lizaa01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 16:00

Bedankt voor jullie feedback!!

Een keer totaal iets anders gefotografeerd, mijn week 9:

Afbeelding

monbyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 18:52

Iedereen bedankt voor de feedback!

Mijn week 9
Afbeelding

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 18:54

Mijn week 9.
Ze zijn nieuw zand aan het storten in de paddocks, dus meneer was aan het klimmen gegaan.
Afbeelding

MichieldeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 19:25

Lizaa01 schreef:
Bedankt voor jullie feedback!!

Een keer totaal iets anders gefotografeerd, mijn week 9:

[ Afbeelding ]

Mooi!

Leuke locatie ook voor een motorshoot... Mag ik vragen waar dit is?

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 20:05

Hier mijn commentaar voor deze week!

Commentaar schreef:
Commentaar van week 8 - 2014:

Agossie verzamelt hier
Mooi scherp, alleen wat je zelf ook al zei, hij heeft niet iets extra's

Ash_
Mooi scherp, erg leuke compositie

Asselruiter
Wauw, super scherp! Erg mooi gedaan :)

Babel
Wow gaaf gebouw, misschien ietsje meer warmte toevoegen? Verder erg leuk!

Bellatrix
Ahw zo lief! Mooi scherp, jammer van het hekje op de achtergrond + voeten hihi

binky
Roos mooi scherp, heb je hem geflitst door de reflectie op de kandelaar, dat vind ik wat jammer.
(Wel heel mooi idee! )

Bumblehorse
Wauw wat een lucht zeg! Prachtig, niks op aan te merken :)

calice
Vind hem zoooo lief! Mooi scherp en wat een lief koppie

C_estmoi
Erg leuk! Hij lijkt niet zo heel erg scherp maar dat kan komen door het uploaden.. ;) Bling bling misschien ietsje scherper de volgende keer? Wel hele mooie kleuren.

chip
Mooi plaatje, lucht misschien ietsje warmer maken dan komt ie net iets mooier tot zijn recht.

Deetjeeuh
Wow apart, wel erg mooi! Heb je een lamp erachter geplaatst?

Djura99
Super! Wat een sfeer, erg mooi plaatje

faatxhorse
Zoals ik al gezegd had vind ik hem prachtig, kan er naar blijven kijken!

Fellow
Erg fijn! Goede keuze voor zwart/wit

Fennee
Lief! Alleen lijkt hij bij mij op het scherm niet scherp en wat donker, misschien kun je hem wat warmer maken en een beetje contrast toepassen?

Fenneeee
Super scherp, lief koppie, jammer van het stukje huis op de achtergrond...

Gub verzamelt hier
Leuk, aparte compositie gekozen vind het wel wat hebben, misschien kun je hem iets warmer maken of heb je hem zo met een reden gelaten?

Hanna_94 verzamelt hier
Wauw erg mooi! Misschien kun je de 2 paaltjes links nog wegwerken, dat stoort een heel klein beetje, vind hem prachtig!

HeavensLove verzamelt hier
Apart zo gedraaid heeft wel iets ;) verder mooi scherp, misschien iets te levendig qua kleur (lijkt wat oranje)

Irene96 verzamelt hier
Wowww! Super knap gemaakt, zelfportret?

ismy
Wow gaaf, en dat met een mobiel hihi, sfeer wordt heel mooi uitgebeeld!

Jessica_1998
Mooie letters maar de foto kan wel wat bewerkt worden, meer contract en belichting? Dan ziet ie er al een stuk beter uit denk ik :)

JewEmm verzamelt hier
Mooi gedaan, heb je de sluitertijd heel erg lang open laten staan?

jilinda
Ahw lief! Mooi koppie en lekker scherp! +:)+

Joey
Erg mooi! Super fijne kleuren en de sfeer is ook duidelijk aanwezig :D

Jolandaa_
Wat een plaatje zeg! Zo'n foto wil ik ook wel in de kamer hebben hangen, snap heel goed dat deze foto voor een cadeau wordt gekozen! Super gedaan!

kani_ejj
Lief, met je eigen commentaar ben ik het eens vind het alleen wel jammer dat je de hond niet iets meer van voren ziet...

Kelszz_
Lekker zomers! het schuine heeft wel wat!

_Kiki_ verzamelt hier
Leuke compositie, misschien iets meer contrast? :)

kimberley23 verzamelt hier

laurajoy15
Mooie kleuren, erg mooie foto!

Lizaa01
Leuk! Lekker eigenwijs koppie en mooi scherp goed gedaan!

manonnevot
Mooi beest! Bij mij lijkt de neus niet zo scherp dat vind ik een beetje jammer…

marit
Prachtig! Verder geen commentaar heerlijk! <3

MarijeR
Hahah hoe een grote mond die kleine heeft hifi, leuk foto! Jammer van het hek erachter…

Marjoow verzamelt hier
Mooi! Waar heb je deze foto genomen? Erg goed gedaan om het water langer te fotograferen voor het effect :)

Mb_foto
Gaaf, die komt even binnen! Misschien volgende keer het haar iets duidelijker maken? verder erg mooi!

MichieldeM
Altijd maar die motors haha! Wel erg mooie foto :)

monbyou
Ahw zo lief! Volgens mij is het hondje bij zijn neus niet helemaal scherp, voor de volgende keer :)

MyHu
Daar isie weer hihi, ik vind het echt een leuke hond lekker vrolijk koppie :) Misschien iets meer contrast en warmte? Verder erg lief!

NatassJa
Wauw! Echt prachtig! <3

Nayomie
Aparte foto, heel erg mooi idee, alleen lijkt hij bij mij niet zo scherp…

Nefertarie
Erg mooi! Prachtig dat winterkoninkje zo tussen het riet :D Je bewerking is geen z/w denk ik? Welke bewerking heb je gebruikt?

Racheel verzamelt hier
Erg leuk! Mooi scherp en fijne compositie, jammer dat het in Nederland dan net weer regent haha ;)

Revanches
Wow gaaf en ook nog zo scherp! Leuk idee!

Robin_Rikkie verzamelt hier
Dat oog kijkt je zo lief aan! Misschien zou je iets meer contrast aan kunnen brengen? Verder erg mooi!

Sanne_com
Al die kleuren erg mooi, jammer van het takje maarja in een dierentuin kun je daar niet veel aan veranderen :)

showteam
Geen katten hihi, erg fijn en ook een hele mooie achtergrond, die geeft sfeer!

Sodeletuut
Lief, erg mooi scherp en de ogen knallen eruit! Met je spookje achterin haha

Suuszels
Jaloerss! Ben dit jaar niet op wintersport geweest dus toen ik je foto zag moest ik wel even terugdenken, volgens mij goed scherp alleen wat meer levendigheid zal hem goed doen denk ik, dan knalt ie er nog meer uit :)

TammyVN verzamelt hier
Mooi kleurverloop zeg! Jammer dat het slootje zo bruin is, maarja zo zijn de meeste slootjes…

tesseke verzamelt hier
Fijne focus en mooie kleuren! Persoonlijk vind ik dit erg leuk om foto’s van te maken en om naar te kijken dus goed gedaan!

Tinky12 verzamelt hier
Wat een lucht zeg, en die boom knalt er ook nog eens uit, ik vind hem prachtig!

XiiaaooNaa
Mooie kleuren, passen erg goed samen met de achtergrond, klopt het dat het wit iets overbelicht is?

xLoki
Prachtig, kan hier naar blijven kijken! Mijn favoriet voor deze week <3

Ylvy
Wat een knapperd, helaas van het huis en de auto maar dit had je zelf ook al gezegt, wat een prachtig tuig heeft deze belg om zeg!

Yvonne_V
Erg leuk! mooi scherp en in the middle of the picture hihi, jammer van de schutting maar ik vind het niet echt storen :)

Zo dit was hem weer voor week 8
Iedereen die al commentaar heeft gegeven, super bedankt ben erg blij mee :)

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 20:09

Aahh, bedankt!
Ga er de volgende keer op letten!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 20:14

Foto is in Oostenrijk genomen, bij de Schwarzenbachfall :)

kimberley23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 20:18

Marjoow schreef:
Foto is in Oostenrijk genomen, bij de Schwarzenbachfall :)

Dacht al dit is vast niet in Nederland ;)

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 20:32

Bumblehorse, dat zijn verdwaalde haren haha. Dankjewel voor de tip, die zal ik de volgende keer wegwerken! :)
_Kiki_, dankjewel! :o Dat kan ik me voorstellen. Ik kwam er wat te laat achter, en denk eigenlijk ook dat het moeilijk te vermijden was geweest. Maar ik zal er toch op letten de volgende keer, thanks!
Kimberley23, nogmaals bedankt! :D

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 20:54

Neemt niet weg dat ik nog steeds stinkend jaloers ben op je foto hoor! :D

Gub

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:07

Bedankt voor alle feedback op mijn foto!! Vind het altijd erg leuk/leerzaam om te lezen!

Hier mijn feedback van week 8
(best fijn dat de lijst wat korter is geworden inmiddels, nu is het wat beter te doen)

Agossie verzamelt hier
Mooi om te zien hoe de hond en man met elkaar bezig zijn. Dat maakt voor mij de foto interessant om naar te kijken. De achtergrond vind ik niet echt storend hier.
Weet niet of je de foto’s ook nabewerkt, er zou wat meer contrast bij mogen.

Ash_
Het oog en de oren zijn mooi scherp. Ik vind de foto wel mooi, maar had liever nog wat meer van de pony gezien. Voor mij zou de foto daar nog beter van worden.

Asselruiter
Mooi gedaan!

Babel
Nette foto! Vind de omgeving wel een beetje saai, door de kale bomen etc. Maar dat is de tijd van het jaar he ;)

Bellatrix
Leuke foto, maar ik vind ‘m niet heel speciaal. Heb mooiere foto’s van jou gezien! 

Binky
Leuk sfeertje. Jammer dat je de flits in de kaarsenhouder ziet. Misschien eens proberen zonder flits en met een lange sluitertijd en statief.

Bumblehorse
De bomen zijn mooi donker, en de lucht erachter heeft een practige kleur! Leuk dat je dat zo hebt weten vast te leggen.
Voor mij zou de foto nog mooier zijn als de bomen helemaal zichtbaar zouden zijn, ipv een klein stukje in het midden van de boom.

Calice
Ze blijven mooi he, de foto’s van je eigen kinderen. Deze foto heb je ook weer mooi gemaakt! Je hebt zijn blik goed weten vast te leggen. Wel een beetje jammer dat zijn handje er niet helemaal op staat.

C_estmoi
Ik vind de foto een beetje saai... sorry! Probeer de foto een beetje speciaal te maken. Voor mij is dit ‘gewoon’ een stukje paardenhoofd. Wat meer scherpte dieptde verschil kan de foto al wel anders maken. En het oog valt een beetje weg door de schaduw op het hoofd.

Chip
Dit vind ik nou een fijne ‘lucht’ foto. Van een afstand genomen, waardoor er duidelijk wat op te zien is, en niet alleen halve bomen zoals ik hier al vaker voorbij heb zien komen ;) Top!
Het donkere gedeelte (de bomen op de achtergrond) lijken bij mij wel een beetje onscherp.

Deetjeeuh
Heel mooi gedaan!!

Djura99
De uitsnede had voor mij iets krapper gemogen misschien. Het paardenhoofd lijkt nu heel erg langwerpig.
Je hebt het oog er wel mooi op, mooie foto!!

Faatxhorse
Heel mooi! Jammer van het haartje voor het oog, dat stoort me best wel. Maar verder heb de je kleuren erg mooi gemaakt, leuk!!

Fellow
Mooi gedaan! Zwart wit past hier goed.

Fennee
Probeer je onderwerp goed scherpt te houden. Nu is het dakje van het huisje het scherpste punt, maar ik ga er vanuit dat het om het vogeltje gaat. Deze is wat onscherp, dat is jammer.
De kleuren zijn wel mooi, en het takje daar bovenaan maakt het geheel helemaal af!

Fenneeee
Mooi scherp, mooie kleuren, mooie foto! 

Hanna_94 verzamelt hier
Fijn sfeertje, mooie foto! Klein minpuntje is de overbelichte lucht.

HeavensLove verzamelt hier
Aparte pose, vind het niet heel fijn kijken. De hond lijkt bij mij een beetje oranje... Hij is wel mooi scherp!

Irene96 verzamelt hier
Gaaf gedaan!! Leuk om te zien dat je elke keer weer met wat anders komt, creatief!

Ismy
Heel mooi!!

Jessica_1998
Een beetje een saaie foto, maar je hebt wel gezorgd voor een rustige achtergrond.
Misschien was het van iets dichterbij genomen moiier geweest, zodat de letters meer opvallen.

JewEmm verzamelt hier
Kunstig gedaan, leuke foto! Hij lijkt bij mij wel behoorlijk donker trouwens.

Jilinda
Mooie scherpe foto! Leuke kip  wel jammer dat die bruine half op de achtergrond staat.

Joey
Mooie foto!

Jolandaa_
Mooie foto, leuke compositie. Heb je de lens flare achteraf toegevoegd, of is het eens tijd om je lens schoon te maken?
Ik vind het wel een beetje teveel, mag voor mij iets minder.

kani_ejj
Leuke foto!

Kelszz_
Mooie foto, ik denk dat hij nog mooier wordt als je er wat meer contrast bij doet. Het gras en de bomen lijken nu een beetje vaal.

_Kiki_ verzamelt hier
Mooi scherp neusje, en nog wat scherpe grasspietsjes. Goed gedaan!

kimberley23 verzamelt hier
Leuke foto, inderdaad jammer van die oormerken (maar ja, die doe je ook niet zomaar even uit he ;)) Schattig hoor!

laurajoy15
Heel mooi! Klein minpuntje, de vorm van het deken. Maar goed gedaan!!

Lizaa01
Schattig hondje. Mooie foto! Goede compositie. Top!

Manonnevot
Wat een manen! Leuke foto heb je ervan gemaakt.

marit
Mooi gedaan! Super scherp, zwart wit maakt het geheel nog sterker denk ik.

MarijeR
Knap dat je dit goed scherp gekregen hebt! Mooie actiefoto!

Marjoow verzamelt hier
Mooie foto, leuk gedaan die waterval zo!

Mb_foto
Ook een mooie foto, misschien was iets krapper uitgesneden aan de onderkant nog mooier geweest.

MichieldeM
Geweldige foto. Mooi bewerkt ook!

monbyou
Ahhh schattige foto. Mooi gemaakt!

MyHu
Herken het hondje direct, mooi koppie heeft ‘ie! Er mag wel een beetje meer contrast in de foto, dan wordt het zwart ook wat zwarter, nu lijkt het grijzig. Hij is ook een beetje overbelicht, je zou de foto iets donkerder kunnen maken om het wat te compenseren.
Maar het blijft lastig om een donkere hond tegen een lichte achtergrond te fotograferen. Misschien de volgende keer eens iets groens proberen?

NatassJa
Prachtig!

Nayomie
De foto lijkt een beetje onscherp, dat is jammer. Het idee is wel erg leuk!

Nefertarie
Mooi!

Racheel verzamelt hier
De onderkant is wel veel wit, ahd van mij wel een stukje af gemogen. Mooie foto verder!!

Revanches
Mooie foto!

Robin_Rikkie verzamelt hier
Leuke foto.

Sanne_com
Mooie kleuren! Jammer van die tak.

showteam
Goede foto, mooi bewerkt!

Sodeletuut
Mooi scherpe foto! Ik vind de achtergrond wel een beetje druk lijken zo. De donkere kant van de kop valt een beetje weg in de achtergrond.

Suuszels
Stoere foto!

TammyVN verzamelt hier
Heel mooi gedaan!

tesseke verzamelt hier
Mooi!

Tinky12 verzamelt hier
Prachtige lucht, hele mooie foto!

XiiaaooNaa
Mooi bewerkt, past hier wel goed bij!

xLoki
Mooi!!

Ylvy
Ik mis een beetje wat je wil laten zien met deze foto. Het paard heeft allemaal toeters en bellen op, maar hoe en waarom kan ik er niet echt uit opmaken omdat er weinig meer van te zien is.
In zo’n geval is het misschien mooier om een foto te maken van het geheel.
Of dat in iedergeval die hangende dingen er helemaal op staan, en dat rode ding rechts ook. Nu is het net een beetje half, snap je?

Yvonne_V

Mooie foto, goed scherp ook! Fijne kleuren, top!