Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lipydo schreef:Pfoe ja qua vermogen hangt even af aan de hoeveelheid licht in de ruimte en hoeveel licht je doorlaat op je censor (diafragma 1.8 is misschien ook wel leuk voor de sfeer). Dat zou je even moeten uitproberenIk gok op zo'n 1/16 of 1/32, of zelfs 1/64.
Deetjeeuh schreef:Sluitertijd hoeft maar op 1/400 of 1/800 max.Anders wordt ie veel te donker.
Lisa99 schreef:Oke bedankt voor de tips! De p gebruik ik amper maar op automatisch doet ie het niet.
Suuszels schreef:Even een vraagje.. Als iemand wilt nabestellen, laten jullie mensen dan gewoon het geld overmaken en dat je dan als je het binnen hebt de foto's verstuurt?
Dat heb ik nu al bij 2 mensen voorgesteld en zij gaan ermee akkoord maar ondertussen nog geen geld op mijn rekening.. Terwijl het al ruim een week geleden is.
Vind mezelf dan ook zo'n zeur om erachteraan te gaan.
Vandaar dat ik mij afvroeg hoe anderen dat doen
Deetjeeuh schreef:Ik heb een vraagje! Waarschijnlijk ga ik vanavond de nikon D3200 kopen.Heb nu een tijdje met de D7000 gewerkt, maar die is van mijn vader. Nu ga ik dus mijn eigen camera kopen. Op dit moment heb ik er nog geen €1500 voor over, zo lang ben ik namelijk nog niet bezig. Dat komt later wel + ik weet niet hoe het later allemaal loopt.
Heeft iemand er ervaring mee?