At nicky ik heb het een paar pagina's geleden voor je geprobeerd, weet niet of je dat hebt gezien.. hoop voor je dat iemand het wil proberen wel een uitdaging iig..!
zou iemand deze kunnen bewerken? (ikzelf bewerk ook, maar ben benieuwd naar wat anderen doen ) deze hoeft niet uitgeknipt te worden, een leuke tekst ofzo mag ook :
Het konijn heet Stampertje, de labradorpup heet Noah, dat witte hondje heet Bo, de witte cavia heet Casper, de bruine cavia heet Garfield en de cavia met krulletjes(bruin) en een klein beetje wit heet Cees succes!!
morgen is danielle (@bokt:Flower_) jarig, ze word 14 jaar! en ik wil haar eingelyk een soort kaart geven maar dan als bewerking met haar lieveling pony en haar zelf .. wil iemand er wat moois vn maken? de tekst gewoon iets van Gefeliciteerd, verzin maar iets leuks Meisje heet: Danielle Pony heet: Flower (voor het geval dat je die namen wil gebruiken)
kies maar een foto uit maakt niet uit welke: foto 1:
Ik heb een vraagje aan jullie. Ik wil voor familie een soort fotoreportage geven die mijn zusje heeft gemaakt. Voor alle gezinsleden 1 foto. Maar nu staan er (hinderlijke) elementen op sommige foto's. Zouden jullie kunnen kijken of je die weg kan halen? Alvast heel erg bedankt! Ik zal 2 foto's neerzetten en de andere 2 in links.
Zou bij deze foto de auto weggehaald kunnen worden?
Zou bij deze foto het blauwe elastiekje onder haar kin ook zwart gemaakt kunnen worden?
En de laatste (en moeilijkste!) Zouden jullie degene die naast het paard meerent weg kunnen werken? Of is dat eigenlijk te moeilijk? http://www.mijnalbum.nl/Foto=I8K4TSA7
Nou, vast heel erg bedankt voor jullie moeite en ik hoop dat jullie er iets van kunnen maken!