Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Lontje schreef:in mijn onderschrift

. Ik denk dat je beter nog even door kunt oefenen.

ziet er heel mooi uit lijkt net een foto!! Heel leuk voor een kinderkamer ofzo!! 40 eruo denk ik

. €5,-
. 
Dat maak je zelf maar uit 
, enige jammere vind ik de kleuren op de rug van de tijger. Maar dat is echt een kwestie van Smaak. €20,- en bedankt voor je tips over Aqryl. Heb ze geprobeert te gebruiken.
€10,-
Alleen de tekening op 'gezond' papier. €10,-
stoor me na even kijken aan enkele raar lijkende verhoudingen, vooral bij het linkerpaardje en het formaat is natuurlijk erg klein. €5,-
, de tweede schat ik zeker op 30,- , de eerste vind ik iets minder waard. Maar ook rond de dertig.
oren zijn wel een beetje klein en al die zwarte stippen op zijn neus had ik op een andere manier gedaan. €7,50
€90,-
€25,-

De kleuren lijken heel flets. Ik zou ze wat donkerder maken op bepaalde punten zodat het wat meer eruit springt. Lekker blijven oefenen en poberen.
erg mooie tekening, maar ik denk dat jij nog beter kan worden
€25,-

. Voor het genoemde formaat ong 40 euro.
.
. Voor dit formaat en deze kwaliteit vind ik een taxatie van 150+ klasse echt niet gek.
Volgens mij noemde je laatst Francien's katten? Ik vind jouw poezels mooier, meer sfeer en echter in structuur
.
.
. Ik vind het een superfijn portretje, mss dat het donkere naar je smaak moet zijn maar mij bevalt het wel. 15 euro A4

. 40-50 euro A3 
Had ik echt niet verwacht
Maar blijf nog mooi even oefenen
Proefwerken gingen wel oké.
Enige wat ik erover kan zeggen is dat ik hem niet zo abrupt zou laten ophouden, maar nog even vaag door laten lopen. Verder super
€20,-
volgende keer gewoon één mooie tekening/schilderij plaatsen en daar commentaar op vragen en laten taxeren. Deze ga ik niet allemaal openen. Sorry 
€50,-
€15,-
ook voor deze €7 a 10,-
voor jou talent en geduld en en en...
Ik kan bij jouw heel moeilijk commentaar geven
€150,- Als je hem op een expositie hangt, nog wel meer denk trouwens 
Ik zou bij nog even oefenen met de materialen die je hier gebruikt, maar het gaat de goede kant op 
hij is mooi! €100,- eigenlijk nog wel meer, maar 100 euro is netjes.

€10,- de ander is niets waard, maar een leuke oefening 
€25,-
) van mij:

)
minstens 60,-
. 10,- 
. Goed hoe je met verschillende tinten hebt 'gespeeld' in de snavel 
2) Hier kan ik geen waarde aan vast hechten. Vind deze té weinig gedetailleerd. Het mist iets 
. Mis toch wat detail, al stoort dat niet echt in je tekening. 20,-
het was mooier geweest als de kleuren iets vloeiender in elkaar overliepen
. 5,- 2) Erg leuk varken/zwijn.
Vind hem nog iets krasserig lijken, maar niet overdreven. Jammer dat je het stro (?) veel minder gedetailleerd hebt gemaakt. Daar had je ook wat meer de tijd voor kunnen nemen. 5,-
Houtskool(potlood) op A4 
volgens mij zijn de wangen een beetje aan de lage kant. Misschien is je linkerwang wel een beetje aan de donkere kant qua schaduw. Nu heeft ze daardoor een beetje een kil/lijkerig uiterlijk
. €15-20 

rond de €50? (of meer)
€30
tussen de€30 en €50 in