Wat is dit toch een ontzettend leuk, gaaf, maar vooral enorm leerzaam topic!
Afgelopen weken elke foto hier in t topic mijn eigen ideeën, tips en tops opgeschreven en vervolgens de feedback van andere bij die foto gezocht. Enorme berg week, maar heel interessant en leerzaam, zie je ook dat echt iedereen een andere smaakt heeft in wat iemand wel of niet mooi vind.
Ik blijf dus zeker volgen!! Hopelijk steek ik er ook nog veel van op.
Zou zelf ook héél graag mee willen doen, maar de kwaliteit van mijn foto's zijn nog bijzonder laag (ook pas een kleine week mijn sr camera). Zeker als ik kijk wat ik hier voorbij zie komen. Daarnaast ben ik ernstig ziek waardoor ik meer in t ziekenhuis lig dan thuis ben, dus die deadlines zijn helaas lang niet altijd haalbaar voor mij. Jammer, had me wel een leuke uitdaging geleken. Misschien volgend jaar!
Wat leuk Quir dat jij op die manier van dit topic leert!
Als je zin/tijd hebt om die feedback hier neer te zetten is dat super leuk! Ook als je zelf je foto's nog niet goed genoeg vind wordt je mening erg gewaardeerd
Voor mij helaas een uit de "oude" doos, vanwege examens & vandaag matching, oftewel totaal geen tijd gehad voor fotograferen. Nu is het vakantie, dus vanaf nu weer elke week tijd voor nieuwe foto's
Luckyy80
Geplaatst: 28-05-16 21:07
Week 21 Deze vergt wat uitleg denk ik zo haha. Op mijn studie zijn we nu druk met het maken van een "echte" glossy, die ook uitgebracht wordt. Ik ben deel van de beeldredactie en voor een van de artikelen heb ik dit beeld geschoten. Tips qua fotografie zijn welkom, vond het erg moeilijk om instellingen te kiezen.
De eerste week dit jaar dat ik het vergeten was Morgen maar even een plaatje van iets of iemand schieten!
NESCAFE
Geplaatst: 29-05-16 06:34
Mijn week 21: we hadden een prachtige oude appelboom in de (gemeenschappelijke)tuin die elk jaar vol met bloesem zat. De buren wilde hem echter kwijt en afgelopen week is hij gesloopt voor een strak gazonnetje. Hij was geplant in 1965 en huis voor een merel die de rest van de week een beetje zielig op het gras heeft rondgehipt.
Mijn week #21: (Niet zo veel paardenfotografie recentelijk, maar dit was wel een emotionele (afscheid)shoot. Uit oogmerk voor privacy geen foto waar de eigenaresse op staat.)