Week 6

Instellingen:
f/5.6
1/500
ISO 100
110 mm
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Je bokeh is wat hard, maar het kan bij deze foto wel vind ik. 

Hij lijkt niet helemaal scherp, of komt dat door het uploaden?
Niks op aan te merken eigenlijk

Ik denk dat ik hem wel iets meer zou belicht hebben, maar dat is misschien persoonlijke smaak.
Je experiment is in elk geval geslaagd 

Knappe jockey ook 

Je slaagt erin van een 'gewone' foto toch iets heel bijzonder te maken.

Ik mis een onderwerp die eruit springt denk ik.
Tijdens de terugreis moest ik door een storing in het treinnet heel lang wachten dus dan ben ik gewoon op zoek gegaan naar leuke plekjes van waaruit ik de voorbijgangers mooi kon fotograferen en heb ik me op de foto's geconcentreerd in plaats van de mensen
Voor deze foto stond ik bijvoorbeeld bovenaan de roltrap op het perron, zodat de mensen naar mij toekwamen en ik niet naar de mensen moest lopen, dat maakt ook wel uit 

Citaat:LeonyrElke Mooi moment en een bewust gekozen hoogte, waardoor de hond beter spreekt. Wel ligt de rest van het lichaam in een wat minder herkenbare hoek, wat af kan leiden van de kop. Maar zoals je zei; perfect scherp gesteld.

)
& gave honden!

De kleuren zijn prachtig daar moet je niets meer aan doen.
Prachtig! Heel warm van kleur en mooi/creatief gekaderd met het hekwerk.

Maar verder: 

Mijn favoriet tot nu toe, echt prachtig! 

Je moet een fotoboek uitbrengen zeg!

!

CrazyIris schreef:Geen hoogstaander deze week. Ik ben net terug van skivakantie en nu zit ik met een operatie, dus niet veel tijd gehad
Deze foto is met m'n gsm genomen, maat ik vond het een prachtig zicht!
http://i58.tinypic.com/2epr90w.jpg
) waardoor ik dit dus niet optimaal gedaan heb. Achteraf zag ik inderdaad dat hij iets te donker is en dus na het verkleinen niet heel scherp meer. Ik weet zo niet of ik de optie verscherpen aan heb staan.. magda_90 schreef:IsaCalixa
Het regenboogje is zeker een leuke bijkomstigheid, dito met de bokeh, scherpte en de mooie kleuren. Jammer dat het hondje er wat “benauwd” bij loopt, het lijkt nu net of die niet zo blij is met de situatie?
(mogelijk is ze een beetje zo geworden door haar verleden, maar dat weten we niet)